2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


好笑嗎?! 無奈 分類: 未分類

尼排陳*熙勁打我隻手;
超痛>3< ~
咁我咪唔同佢講野囉;
但係我聽到佢比panda串既時候;
我就不禁笑左;
咁就比佢打左幾下;
頂~
終於我忍唔住啦;
對佢態度超差;
好惡咁罵佢;
但係唔work囉/口\

p0z相相先;

我從來未見週自己著黃色+黑色;
第一次咋;]

下雨天的街道;
我影個時係差唔多6點;

尼兩日用左尼隻洗臉;
十分好;
多pimples既人可用佢;

gaga出左新歌;
叫 anthor day / party boy
好好聽;
不過唔知係咪算新啦下.....