尼排陳*熙勁打我隻手; 超痛>3< ~ 咁我咪唔同佢講野囉; 但係我聽到佢比panda串既時候; 我就不禁笑左; 咁就比佢打左幾下; 頂~ 終於我忍唔住啦; 對佢態度超差; 好惡咁罵佢; 但係唔work囉/口\
p0z相相先;
我從來未見週自己著黃色+黑色; 第一次咋;]
下雨天的街道; 我影個時係差唔多6點;
尼兩日用左尼隻洗臉; 十分好; 多pimples既人可用佢;
gaga出左新歌; 叫 anthor day / party boy 好好聽; 不過唔知係咪算新啦下.....