2010 年 4 月 25 日  星期日   晴天


某ann今日心情十分好;) 開心 分類: 未分類

今日我心情十分好;
笑左好多次;
琴日心情唔好;
冇心機笑;
心情真係好大變化- -
嘩!
琴日我頭痛;
痛到我涼都唔沖就訓左;
電腦都冇玩;
今朝沖番涼;
咁我下午就訓左2個鐘;
爽歪歪@v@
今日補玩番;
加做eng.builder
再加睇其他野;
不過有咩好睇呢- -?

有D愛上mika w0w;
佢D歌好正@v@
有d心郁郁;
想四左佢隻碟番屋企=]