今日我心情十分好; 笑左好多次; 琴日心情唔好; 冇心機笑; 心情真係好大變化- - 嘩! 琴日我頭痛; 痛到我涼都唔沖就訓左; 電腦都冇玩; 今朝沖番涼; 咁我下午就訓左2個鐘; 爽歪歪@v@ 今日補玩番; 加做eng.builder 再加睇其他野; 不過有咩好睇呢- -?
有D愛上mika w0w; 佢D歌好正@v@ 有d心郁郁; 想四左佢隻碟番屋企=]