2010 年 7 月 1 日  星期四   晴天


~_~ 愉快 分類: 未分類

今日我2點先起身;
落去食左幾塊餅就當lunch;
跟住係下面hea;
布d想開劇集台到睇美男;
但係睇左真情囉- -

算啦;
咁咪上黎開電腦囉;
點知個巨商ser.死左;
之後我咪開最小人玩既商3囉;
好悶囉而家/口\....