今日我2點先起身; 落去食左幾塊餅就當lunch; 跟住係下面hea; 布d想開劇集台到睇美男; 但係睇左真情囉- -
算啦; 咁咪上黎開電腦囉; 點知個巨商ser.死左; 之後我咪開最小人玩既商3囉; 好悶囉而家/口\....