今日好黑仔囉- -
第一;
比人捉我染髮0rz....
入hall前比人捉左;
拉住我個bag;
跟住就話我地比人捉係因為頭髮既color;
我一早估到;
第二次比人捉啦我;
第一次係林lai芬;
第二次謝志文- -
坐左係到成日;
仲要話如果佢捉得冇錯就留低講;
搞左我1個鐘零20分鐘;
頂- -
佢話[唔好同我講因為頭髮長所以吹頭要吹耐D]喎;
咩事呀而家\口/
第二;
因為媽子佢係咁叫我入M1;
加上佢比左好大壓力我;
就係話如果我唔讀;
我第時肥左一科咁點呀?
但係我真係唔想;
而且又會比人罵我;
咁我咪改囉;
廢事比佢話我;
點知原來要放學補課;
更唔想啦;
最後今日deadline;
咁就同我改左;
sh!t !
佢改完仲話驚我罵佢;
咁佢又改?!
有病睇E生啦!
|