呀/_\ 本來今日約左出街; 但係無啦啦又發燒; 又唔洗出; 跟住到左11點30姑姐打比我問出唔出去食野; 我話唔出; 其實我好想出; 但係我唔知自己食得D乜- - Lunch只係食個無味包; 到4點幾就開始訓到7點幾食飯; 食面+棻; 好無味- - 上到去睇下有冇人打比我; 原來大佬打比我; 我知佢係想問我係動漫節買乜比我; 我冇聽到佢電話; 但係十分開心地佢買左家教既雨之介比我; 我係想要晒全部/口\ 鬼叫我唔聽佢電話咩- - 算;去相XD