2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


2010-08-03 分類: 未分類

呀/_\
本來今日約左出街;
但係無啦啦又發燒;
又唔洗出;
跟住到左11點30姑姐打比我問出唔出去食野;
我話唔出;
其實我好想出;
但係我唔知自己食得D乜- -
Lunch只係食個無味包;
到4點幾就開始訓到7點幾食飯;
食面+棻;
好無味- -
上到去睇下有冇人打比我;
原來大佬打比我;
我知佢係想問我係動漫節買乜比我;
我冇聽到佢電話;
但係十分開心地佢買左家教既雨之介比我;
我係想要晒全部/口\
鬼叫我唔聽佢電話咩- -
算;去相XD