今日好高興可以去書展;
係同老豆同細佬仲有我既二表妹;
我地去書長係用左1個幾鐘;
本來唔洗既;
但係因為老豆只顧同我地講番我地行過既路既hist.;
咁佢就行錯左路啦~
去到書展;
我行左兒童天地先;
之後再行去成人區;
行到去個到就多數都係睇歷史;
冇所謂啦~
行行下突然之間見到jessica.C個到好多人影相;
之後既野都明啦(?`)
最後去左個廁所就走人;
撞到大佬佢地;
咁就一齊行去個出口到;
大佬就自己番家;
我地4個就去sham shui po到買野;
我買左個用usb頭聽歌既喇叭;
我細佬佢大收穫;
我老豆佢大出血;
不過表妹佢冇買到野;
可能真係唔岩佢買啦;]
今日最後既緊係我食晒D大大粒既抗生素啦;
 
|