今日; 本來係同我去電負離子同買書既; 所以要好早起身; 但係我琴晚一路都訓唔到; 因為皮膚敏感; 好痕/口\ 到4點幾先訓到; 到6點20就起身; 跟住先一直訓到11點幾比人罵; 叫我起身; 之後我咪落去跟佢地出去飲茶; 我呀媽已經黑晒面; 到左下晝冇事; 頭先開電腦; 就係咁比佢話我; 仲要話既野有D唔係我既事喎; 係咁話話話; 話左我有10mins; 算;