2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


充實=_= 愉快 分類: 未分類

今日我充實無比~

我點幾起身;
之後落左去食野;
原來panda打比我;
冇聽-___-
食到??點;
就開始反電腦;
大概2點開始;
而家係1點25分;
開電腦開到而家;
仲犀利過犀利哥XD
完完全全破晒我上年新年既recond~_~
因為我仲未反完=]

咁星期六個日我同細佬上左舊合益;
為左買kamen rider W既變身器XD
好美哦~
圖圖圖圖;

我有圖為証的=]
係kamen rider W裡面個變身器比我地叫做USB手指;
好似呢;
估下尼個變身器用唔用到;?
係用唔到架XD
係咪好無聊呢?
咁BYE啦~