哈;
me今天十分充實;
差不多一時便起床;
到一時me才洗頭;
到一時半便到G/F吃午飯;
今天me午飯吃炒飯;
十分美味;
到一時四十五分出門口準備補習;
兩時五分到補習社;
(夠了,我玩夠啦;)
上到房一直都做功課;
做到食飯;
之後唔想講啦......
因為冇乜special.
好啦講下前幾日啦.
我個好好姑姐係Thailand買左個筆袋比我.
個筆袋係我之前好想買既款式.
終於比我得到XD.
個筆袋又靚又平.
估下幾錢.
平到你唔信咁平.
好啦.
我先去相先XD

哈哈..
係咪好似好貴咁呢.
等我開估啦.
佢六十幾匹.
計番即係16HK.
平到我o左囉- -
|