me終於捨得update個blog啦~
去完海南島番到黎一個星期;
諗下諗下又番學啦/口\
不太喜;
前面個D唔講啦;
講今個星期啦;
今個星期ME十分充實;
10點補完習就買飯吃;
順道買比大兄;
我地隔日輪流買飯;
不過唔係同大兄輪流;
而係同大兄個FD蕃薯輪流= =
第1日蕃薯冇黎;
我地食大快活;
第2日蕃薯買面比我地食;
第3日我地買M記比佢地兩個食;
第4日先到我大兄同蕃薯出去買;
去左買CURRY食;
係2日蕃薯同我講話你大佬好懶,幾步路都唔行下;
我好贊成佢講既野;
但係我真係唔知答佢乜好= =(安瑩~)
今日;
我同媽子仲有姑姐一齊出左去尖咀行街;
今個星期第2次/口\
有小小悶.....
我去左馬沙買完野就去無印;
今個星期第2次!_!
買完就去玩具反斗城;
又係今個星期第2次!_!
勁悶囉咩事;
不過因為今日媽子係到;
任買野;
我又係去令蛋;
令左3隻家教物;
兩隻雲介(一定唔係彭哥列雲介;);
同小骸~
好美哦~
最後我去左食雪糕!_!
勁好味;
係乳酪味雪糕;
超正囉咩事~
|