2010 年 9 月 10 日  星期五   晴天


2010-09-10 分類: 未分類

唉.
唔講番學.
講番平時.
呢兩日都不停行雷.

第一日就10點差唔多11點開始行雷.
我就驚到拎晒要做既野落我細佬到訓教.
超驚囉咩事.
個晚閃左3次燈.
秒次就係係我沂涼既時候閃的.
嚇到我痴線.
我仲大叫左出黎.

第二晚就係係2點幾開始行雷.(?)
我2點45分起左身.
因為我熱到醒左.
同埋我3樓個層跳左制.
咁我就由佢.
繼續訓.
訓到6點35分起身叫老豆開番個制.

第3晚就係今晚.
佢由9點至10點到開始.
我岩岩係TMT Plaza番家.
一邊見住D雷行.
一邊番家.
超超超超超恐怖!_!

唔講啦.
我要睇我的帥管家呀~