今日放假; 係屋企冇野做; 琴晚117幾訓左; 今朝11點起左身; 之後下午2點幾又訓; 訓到5點幾; 跟住比我估中左; 又頭痛/3\ 而家仲痛緊; 我想死0rz..../3\ 有咩方法一世都唔會頭痛呢- -?