哈哈.... 我溫到而家都係溫左唔係好多; 都可以啦; 只係geog同c.hist都冇溫過... 都好過上次架啦;
唔講尼d住; 即刻去相!!
我無聊影既鐘...- - ....
姑姐去土樓買既; 都唔錯*v* 如果張床同個櫃上面d花冇左既話; 個兩隻panda都幾可愛丫~
尼個係姑姐去夏威夷旅行買既電話繩; 好令囉; 所以我即刻用左佢*v*