今日冇咩特別;
最好就係我因為做功課而可以開電腦;
太好啦~
qooza加左新野;
正正正*____*;
不過入得一首歌;
好似太小......
哈哈哈.....
係時候要改改qooza個版面啦;~
係喎;
我用左qooza個新music舊野;
係gaga既pokerface>3;
咁講番尼幾日啦;
咪又係咁玩- -
不停咁比人玩;
陳某某佢係星期六個日;
又係係咁玩我;
仲玩得痴過平時番學;
不過;
陳某個fd幫左我打佢;
thanks *____*
正義超人*___*
不過我講錯野;
比佢知道左;
而家見到我比陳某某比人玩;
都幫唔到我- -
慘過乜咁...........
|