2010 年 4 月 16 日  星期五   晴天


2010-04-16 分類: 未分類

嘩嘩嘩;
考完試啦~
超開心;
有得開電腦;
有得睇原來是美男;
正正正~
physics好難呀/3\
bio 0k啦~
chem都0k啦;
中史最尾個題冇溫到;
中文我唔夠時間;
history實唔合格- -
geog都唔係幾識;
maths都唔夠時間;
eng 0k啦~
點解明明我得個d科都好似死晒咁架/3\.....
反而唔得個D就得;
想點?
如果我PHY高過陳炳熙;
我請佢食飯;
算啦唔打啦~
睇劇@v@