嘩嘩嘩; 考完試啦~ 超開心; 有得開電腦; 有得睇原來是美男; 正正正~ physics好難呀/3\ bio 0k啦~ chem都0k啦; 中史最尾個題冇溫到; 中文我唔夠時間; history實唔合格- - geog都唔係幾識; maths都唔夠時間; eng 0k啦~ 點解明明我得個d科都好似死晒咁架/3\..... 反而唔得個D就得; 想點? 如果我PHY高過陳炳熙; 我請佢食飯; 算啦唔打啦~ 睇劇@v@