你去死啦.\_/.
今次考左出黎既成績好差/_\ 不過媽媽好好人; 冇比佢罵得咁甘; 但係..... 我今日同佢講話我想開電腦; 跟住佢晤我做晒功課未; 我話未,得好小姐~ 之後佢話;咁你唔洗溫書咩?! then; 我話考完試; 溫咩書呀? 跟住我發佢脾氣; 走左上房;
好火晒; 考完試洛; 都係咁叫我溫書; 話我玩埋今個星期日就溫書; 頂~