2010 年 1 月 17 日  星期日   陰天


2010-01-17 開心 分類: 未分類

你去死啦.\_/.

今次考左出黎既成績好差/_\
不過媽媽好好人;
冇比佢罵得咁甘;
但係.....
我今日同佢講話我想開電腦;
跟住佢晤我做晒功課未;
我話未,得好小姐~
之後佢話;咁你唔洗溫書咩?!
then;
我話考完試;
溫咩書呀?
跟住我發佢脾氣;
走左上房;

好火晒;
考完試洛;
都係咁叫我溫書;
話我玩埋今個星期日就溫書;
頂~