★星期五★
放左學去同CALVIN去左彩虹道睇B GRADE籃球決賽
喇沙同英華
喇沙最後嬴47 : 37 ^0^ 帥!!!
見到英華有條友超勁...係3分線JUMP SHOOT穿針..成個KOBE咁= =''
睇完波同CALVIN落番九龍城食野
食完野勁犯賤行左過去又一城搭車...超累
★星期六★
本身今朝要去賣旗...但係出到去都11點
交旗袋既時間就係11點- -''
自己入左5毫子買左一支旗就算...發覺自己勁仆街= =''
THEN搭車過官塘跳舞...跳完過跑馬地睇波
B GRADE 足球 4強...喇沙對SOUTH ISLAND
本身嬴緊1:0...但係完埸前比人追番1:1
要射十二碼...最後輸左''
巨LIN唔好唔開心啦...嬴波輸波總會有既...季軍戰再努力啦:)
★星期日★
又係一早去左官塘跳舞...點知早左到
去左M記睇書...睇睇下見到Y3食野
走左埋去吹水
唉
同Y3都覺跳舞比溝女更加重要...所以都係努力跳舞!!!
跳完係M記HEA到5點左右去比賽
超多人囉...係MD入面勁熱-0-
抽籤同SAFE CREW BATTLE...都算OK
本身以為資格賽會輸嫁啦...點知竟然入到16強^^
35隊撰16隊出黎...姐係成績都算中間
16強對PROMISE...無計啦
實力係差得遠...輸左-0-
跳完之後閃'' |