shoWThaTwhaTyoUgoT=]
arken316
暱稱: aRKeN乂
性別: 男
地區: 葵青區
最新文章
2010-10-24
2010-07-05
2010-04-01
2010-03-22
2010-03-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 1401
2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 分類: 未分類

狂歡左一整晚

好累...珍惜呢D開心既時間><

下星期番學LU''

今日搵到個正埸...希望係MOTION CREW既發源地啦''

好支力呀..唔打啦''



2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2010-02-10 分類: 未分類

琴日一早番到學校

班房勁小人囉...得番20個人左右

個個都提早放新年假咁- -''

GEOG堂計劃早退走人

小息個陣時同 毒樓 巨LIN 邱跛一齊早退閃人''

奶媽本身都遲到2堂先番...番左黎上一堂之後同我地又走-V-

THEN落左九埸食早餐

食完去左督波...督得勁快''

同邱跛 & 奶媽督兩局...每局都係督左半個鐘左右

督督下見到陳俊杰 & 李詩俊落埋黎

4D個班房都唔知有冇15人係班房XD

督到點幾鐘回家...

番到屋企玩左陣電腦...5:30左右上床訓

本身諗住7點幾起身食飯...點知一訓訓到12點- -''

12點起身行兩行又訓過...一訓訓到今朝十點

訓到勁累- -''

計劃買好多野 & 跳舞要練好多野@@

 



2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


2010-02-05 分類: 未分類

 

過左一個星期HEA到爆既生活

日日番到學校就係等放學

上堂唔係玩 吹水就係訓...

呢排發覺已經上堂玩到無野好玩- -''

遲D真係帶麻雀番學校上堂打...

今日F.5 LAST DAY...D人痴哂線

5A仲癲...唔知玩咩玩到黑板都爤鬼埋=V=

都唔知有咩好打...打住咁多先"



2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-01-31 分類: 未分類

★星期五★

放左學去同CALVIN去左彩虹道睇B GRADE籃球決賽

喇沙同英華

喇沙最後嬴47 : 37 ^0^ 帥!!!

見到英華有條友超勁...係3分線JUMP SHOOT穿針..成個KOBE咁= =''

睇完波同CALVIN落番九龍城食野

食完野勁犯賤行左過去又一城搭車...超累

★星期六★

本身今朝要去賣旗...但係出到去都11點

交旗袋既時間就係11點- -''

自己入左5毫子買左一支旗就算...發覺自己勁仆街= =''

THEN搭車過官塘跳舞...跳完過跑馬地睇波

B GRADE 足球 4強...喇沙對SOUTH ISLAND

本身嬴緊1:0...但係完埸前比人追番1:1

要射十二碼...最後輸左''

巨LIN唔好唔開心啦...嬴波輸波總會有既...季軍戰再努力啦:)

★星期日★

又係一早去左官塘跳舞...點知早左到

去左M記睇書...睇睇下見到Y3食野

走左埋去吹水

同Y3都覺跳舞比溝女更加重要...所以都係努力跳舞!!!

跳完係M記HEA到5點左右去比賽

超多人囉...係MD入面勁熱-0-

抽籤同SAFE CREW BATTLE...都算OK

本身以為資格賽會輸嫁啦...點知竟然入到16強^^

35隊撰16隊出黎...姐係成績都算中間

16強對PROMISE...無計啦

實力係差得遠...輸左-0-

跳完之後閃''



2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


2010-01-25 分類: 未分類

今日開始派卷...一番學第一份收GEOG卷

19分^^拉埋CA有24分...但係滿分係一百- -''

跟收到既卷分分都合格....中史 71分^0^

而家要睇下ECON LS有幾多分...如果高過10分既話

平均分合格有望!!

放學同雪糕搭車過九龍塘搭MTR

跟住過左官塘跳舞...

唔知係唔係連續跳左4日加上有小小病病地

無咩力跳...跳到6:45換衫回家

31號同阿熙一齊比賽....目標8強''