shoWThaTwhaTyoUgoT=]
arken316
暱稱: aRKeN乂
性別: 男
地區: 葵青區
最新文章
2010-10-24
2010-07-05
2010-04-01
2010-03-22
2010-03-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 1409
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


2009-11-28 分類: 未分類

一早出左去官塘跳舞

今日真係完全無咩點停過...係咁跳

今日先發覺自己D氣好差...做2個8拍已經扯哂哮-v-

睇黎要操下D體能先得><

唔知點解今日勁有FEEL...可惜樓上好似核爆咁嘈到仆街...好似要同個喇叭鬥大聲咁= =''

KK練到suicide啦...勁''聽日叫佢教下我先xD

跳完之後成班人去左M記食野...成班人吹下水傾下計幾搞笑:)

食到3點幾閃人...出左MK搵豬PIU 陳平

真係勁樣衰囉...豬PIU話佢地係美心

我去左美心西餅見唔到佢地..打俾豬PIU..點知佢話佢地係美心MX=...=

柒得可憐-口-

等佢地食完野之後去左CHIC之堡逛左陣...之後去左間樓上鋪睇DICKIES

見到條應該有70腰圍既褲囉...O哂咀-0-

HEA多陣齊齊搭MTR回家去''

    完  



2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


2009-11-24 分類: 未分類

今日

中文TEST...完全唔知有呢件事-v-

結果訓哂30分鐘...

中文派左卷...兩份都合格XD

之後兩堂GEOG...成班真係痴痴地線- -''

整左個手球咁硬既紙波扔奶奶...BOOM BOOM聲-v-

2堂GEOG做完ECON份野之後係到聽歌睇書...

發覺一到聽BREAKING歌一到睇書係唔得既XD

LUNCH同奶媽 雪糕又去左公禾食野

HEA 下 HEA 下又夠鐘...走左去搭紅巴

真係笑死我XD

本身有兩個雙人位...奶媽同雪糕一人坐一張

之後有兩個賽官既女仔上車...雪糕叫奶媽過去同佢坐

點知奶媽唔郁之外仲握實個扶手...

搞到個兩個賽官分開左黎坐...FEEL到個兩個賽官勁O咀-0-

有一個索既坐左係奶媽隔離

跟住見到佢係到偷笑xD

放學去左同陳俊杰督波...THEN 回家''

 



2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


2009-11-19 分類: 未分類

 今日學校旅行去左大美督燒野食

8點鐘去到津埸等...勁凍-v-

我 梁細佬 calvin 巨lin 歐興俊 一組

我同calvin 歐興俊去到先...

天文台又話好凍..點知去到大美督熱到仆街= =''

起爐...5個人無一個識-0-

最尾都係要請童軍幫手- -''

見到何狗個邊都傻傻地...

人起爐佢地起爐...起到用天拿水黎起爐- -''

一到燒一到吹下水咁...燒到最尾..個個唔見哂= =''

我同細佬走左過去祺豬個邊燒...原來組組都食唔哂D野

早知我地都唔洗買咁多...拎人地個D算@@

2點鐘上車...2點半番到喇沙

之後同梁細佬 calvin 巨lin落左九埸督波

督到4點半左右...上左去M記食野

THEN巨LIN 梁細佬去練波

我 CALVIN就回家....一日又咁過左去-口-

    完   



2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


2009-11-16 分類: 未分類

今日真係笑死我

奶奶剪完個新髮型比百幾人追住黎打

完全無講假,,,真係差唔多過百人追住

小息 lunch 放學...真係正xD

條友放學即刻快去搵大伍之後叫阿媽黎接

係好野''

放學CLASS SINGING...上台係到無無聊聊唱歌~33人得十幾條友上台

唱唱下去左拍何狗個頭...我都未拍到又要唱...

搞到差唔多5點之回家...番到屋企同老豆老母落左街打邊爐

     完   

番埋聽日開始放假...放到下星期一 ^0^

 

 



2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-14 分類: 未分類

無GEOG堂個一日真係悶到抽筋

好唔容易挨到LUNCH

同雪糕去左公禾食野

之後去左九埸四季買雪糕

撞到奶媽同陳俊杰...坐左陣吹左陣水番學校

中文堂測驗之後PE

PE咩都玩哂...又排球又籃球又手球又羽毛球又跳舞

放學之後同雪糕 奶媽 阿SIT行左過後巷

阿SIT走先 雪糕番工

我同奶媽去左督波''督到6點左右回家

番屋企換衫過通洲跳舞...好凍=3=

豬PIU又話好多人...得幾丁-V-

8點幾陸陸續續先到...跳跳下又康樂

玩左一陣BATTLE..係到拍片''

11點30左右閃...

去7仔買雪糕...成班美綠黨XD

個個都將D垃圾扔哂落去小巴站個牌到...好仆街-0-

同假狗 豬PIU搭37回家

     完