一早出左去官塘跳舞
今日真係完全無咩點停過...係咁跳
今日先發覺自己D氣好差...做2個8拍已經扯哂哮-v-
睇黎要操下D體能先得><
唔知點解今日勁有FEEL...可惜樓上好似核爆咁嘈到仆街...好似要同個喇叭鬥大聲咁= =''
KK練到suicide啦...勁''聽日叫佢教下我先xD
跳完之後成班人去左M記食野...成班人吹下水傾下計幾搞笑:)
食到3點幾閃人...出左MK搵豬PIU 陳平
真係勁樣衰囉...豬PIU話佢地係美心
我去左美心西餅見唔到佢地..打俾豬PIU..點知佢話佢地係美心MX=...=
柒得可憐-口-
等佢地食完野之後去左CHIC之堡逛左陣...之後去左間樓上鋪睇DICKIES
見到條應該有70腰圍既褲囉...O哂咀-0-
HEA多陣齊齊搭MTR回家去''
完
|