shoWThaTwhaTyoUgoT=]
arken316
暱稱: aRKeN乂
性別: 男
地區: 葵青區
最新文章
2010-10-24
2010-07-05
2010-04-01
2010-03-22
2010-03-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 1402
2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


2009-11-11 分類: 未分類

今朝同雪糕 阿SIT一齊係九龍塘行番學校

約25分..我40分先到''SORRY>3<好趕咁樣行番去學校

經過後巷個陣時大家同枝煙頭致敬XD

8點正岩岩好番到學校

上堂都係咁樣嫁啦...唔係訓就係自己做野

中文又係企左出門口...飲左啖水姐...咁就罰左成堂= =''

放學去左留堂...4點回家''

部電腦好似中左毒咁...成日無啦啦自己禁上一頁-v-

聽日GEOG TEST...真係出貓都唔知有冇雙位數字=...=

     完    



2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 分類: 未分類

又係

頭3堂...數學 geog 中文'' 數學 同 中文又比人罰左企出門口= =''

geog堂真係喪..成班"精英"咁

LUNCH睇班際...D粗口多到呢-0-

放學同祺豬去左督波..不久雪糕來了

督到5點幾小祺祺去左搵女

我同雪糕去左公禾EAT SOMETHING

THEN一齊行去中原搭車回家''

番到屋企無無聊聊上YOUTUBE睇 WPF 2006 The Ballerina Who Loves a B-Boy

好正好好睇...EXTREME CREW真係勁''



2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


2009-11-09 分類: 未分類

今日

上GEOG堂四仔方無啦啦話唔知幾多號要GEOG TEST...

大獲!!!開左學3個月GEOG書開都未開過...咁搞法GEOG又拎單位數字>3<

ENG兩堂練SPEECH...聽何狗講英文好似忍笑節目咁...好難頂XD

最尾3個字因為D無聊野比EK訓左出門口...無計=...=''

ECON...數學...中文...LS都係HEA下同睇下書咁

放學本身睇阿梁同陳霆威唱TQ...點知又改期-0-

跟住同謝名豐 巨LIN 阿梁去左督波...雪糕都黎左HEA

同謝名豐都幾過癮...第1局勁有手感...一路都嬴

5點幾巨LIN佢地走先..我同謝名豐繼續督

第2局輸到阿媽都唔認得= =''輸成59度-v-

真失敗....

6點幾閃

      完    

 

 

 

 



2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


2009-11-01 分類: 未分類

好耐無打BLOG啦(其實都唔係好耐-V-)

成個星期都係好努力咁讀書

一如概往

星期六 & 日去左跳舞

今日星期日...有BATTLE

12:30去到MOVEDANCE...好多人呀

黎左隊CREW叫承諾(PROMISE CREW)

都幾勁的說...

都係玩下CYPHER BATTLE咁樣

第一次玩 7 TO SMOKE...勁累 - -''

出左3個冠軍我先嬴得4 ROUND...

不過都學到好多野...

3:30 閃...去搭MTR個陣時撞到細K

THEN...一齊搭車回家''

      完     



2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


輕輕鬆鬆 分類: 未分類

今日

番到去第一堂中史...測驗

都算識..唔係太難

跟住兩堂中文...一開波比人罰左出門口企

一企就兩堂...兩堂都係係門口同lo kit吹水

then小息...小息後兩堂geog~ HAPPY HOUR''

lunch後 econ...哈~終於收到f.4第一張留堂紙@.@

之後數學派卷...yeah~37/50 好耐未試過咁高分...爽xD

之後英文落左去book fair then 放學

放學本身諗住同奶媽出mk...之後佢話補習

無計...hea左陣回家''