今日
上GEOG堂四仔方無啦啦話唔知幾多號要GEOG TEST...
大獲!!!開左學3個月GEOG書開都未開過...咁搞法GEOG又拎單位數字>3<
ENG兩堂練SPEECH...聽何狗講英文好似忍笑節目咁...好難頂XD
最尾3個字因為D無聊野比EK訓左出門口...無計=...=''
ECON...數學...中文...LS都係HEA下同睇下書咁
放學本身睇阿梁同陳霆威唱TQ...點知又改期-0-
跟住同謝名豐 巨LIN 阿梁去左督波...雪糕都黎左HEA
同謝名豐都幾過癮...第1局勁有手感...一路都嬴
5點幾巨LIN佢地走先..我同謝名豐繼續督
第2局輸到阿媽都唔認得= =''輸成59度-v-
真失敗....
6點幾閃
完
|