shoWThaTwhaTyoUgoT=]
arken316
暱稱: aRKeN乂
性別: 男
地區: 葵青區
最新文章
2010-10-24
2010-07-05
2010-04-01
2010-03-22
2010-03-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 1407
2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


2009-10-24 分類: 未分類

琴日

7點15出左去深水埗

出到去淨係見到阿楓 &阿K

8點左右假狗 豬piu 細k陸陸續續都黎左

唉...都無咩MOOD跳

9點幾阿楓走先...之後變左係到鋤DEE打機

10點幾唔知邊個建議拍片...

成班傻下傻下咁跳...好樣衰-V-

不過又幾搞笑xD

玩到11點30左右閃''

今日

晨咁早去左官塘跳舞

跳到2點左右...好累

跳完之後同阿熙 WILLIAM 深仔去左APM食KFC

食完之後逛左陣...THEN 閃~

 

 



2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 分類: 未分類

今日好準時咁番到學校

無無聊聊上左頭6堂

ECON收作業...但係買都未買-V-

之後最尾兩堂落左去聽TALK

一落到去開始訓...

訓到三點起左身...聽個條友講多15分鐘之後散水

放左學之係同牛根米 + 龍德誠吹左陣水

THEN GO HOME....

唉...唔知點解呢排番學無咩心機番

日日堂都未上就諗定放學有咩做

聽人講下學期GEOG係JIM SIN教

希望唔好轉啦...如果唔係既話唯一既HAPPY TIME都無埋嫁啦:)

 

 

 



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


累累累累累 分類: 未分類

琴日16號放學去左海洋公園

今年都無上年咁好玩

同埋

今年玩唔哂D鬼屋...玩淨2兩個

今日17號

一早9:30起左身...12:30出到官塘跳舞

超累囉...琴晚玩到個人都散哂...成差唔多4:00先訓

今朝晨咁早起身..完全係無力

跳舞去左樂富搵巨LIN

行左去九龍城食野之後督波~見到何B + 歐興俊 + LOL MAN...

又無哂錢LU''

督完波之後同巨LIN行過樂富搭車回家

      完     

我要努力讀書努力跳舞\口/

 

 



2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


2009-10-14 分類: 未分類

派左數學TEST...

26/50

雖然唔係高分...但係總算合格!!!!!

下次要再努力D LU~

英文堂又係外星戰將代堂...如無意外放lunch~

lunch之後econ堂....上堂問問題柒左

之後2堂LS...仲以為會悶到抽筋

點知

唐老鴨無番...M.張代堂''勁正

成班暴動咁...猜枚既一邊...吹水既一邊...打機既一邊...咬手瓜既一邊

好唔容易放學lu...

          完          

後日去op啦...成個月就係期特個日

星期日家訪...唉

 



2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


2009-10-13 分類: 未分類

今日

朝早去左督波

搞到1點先番到學校

番到去上3堂放學...

放左學係到hea

hea到6點左右番屋企

係學校門口講個D真係好鬼變態XD

星期五去海洋公園lu...不過個個都話今年唔好玩= =''