琴日
7點15出左去深水埗
出到去淨係見到阿楓 &阿K
8點左右假狗 豬piu 細k陸陸續續都黎左
唉...都無咩MOOD跳
9點幾阿楓走先...之後變左係到鋤DEE打機
10點幾唔知邊個建議拍片...
成班傻下傻下咁跳...好樣衰-V-
不過又幾搞笑xD
玩到11點30左右閃''
今日
晨咁早去左官塘跳舞
跳到2點左右...好累
跳完之後同阿熙 WILLIAM 深仔去左APM食KFC
食完之後逛左陣...THEN 閃~
今日好準時咁番到學校
無無聊聊上左頭6堂
ECON收作業...但係買都未買-V-
之後最尾兩堂落左去聽TALK
一落到去開始訓...
訓到三點起左身...聽個條友講多15分鐘之後散水
放左學之係同牛根米 + 龍德誠吹左陣水
THEN GO HOME....
唉...唔知點解呢排番學無咩心機番
日日堂都未上就諗定放學有咩做
聽人講下學期GEOG係JIM SIN教
希望唔好轉啦...如果唔係既話唯一既HAPPY TIME都無埋嫁啦:)
琴日16號放學去左海洋公園
今年都無上年咁好玩
同埋
今年玩唔哂D鬼屋...玩淨2兩個
今日17號
一早9:30起左身...12:30出到官塘跳舞
超累囉...琴晚玩到個人都散哂...成差唔多4:00先訓
今朝晨咁早起身..完全係無力
跳舞去左樂富搵巨LIN
行左去九龍城食野之後督波~見到何B + 歐興俊 + LOL MAN...
又無哂錢LU''
督完波之後同巨LIN行過樂富搭車回家
完
我要努力讀書努力跳舞\口/
派左數學TEST...
26/50
雖然唔係高分...但係總算合格!!!!!
下次要再努力D LU~
英文堂又係外星戰將代堂...如無意外放lunch~
lunch之後econ堂....上堂問問題柒左
之後2堂LS...仲以為會悶到抽筋
點知
唐老鴨無番...M.張代堂''勁正
成班暴動咁...猜枚既一邊...吹水既一邊...打機既一邊...咬手瓜既一邊
好唔容易放學lu...
後日去op啦...成個月就係期特個日
星期日家訪...唉
朝早去左督波
搞到1點先番到學校
番到去上3堂放學...
放左學係到hea
hea到6點左右番屋企
係學校門口講個D真係好鬼變態XD
星期五去海洋公園lu...不過個個都話今年唔好玩= =''