考試考試考試.___.
但係考左幾日都係無認真咁溫過書...
全部都係考試前一個鐘係自修室睇過就算XD
今日考LS
PART A識做!勁開心,,,,但係PART B交左白卷=___=
本身做左半個鐘頭已經想早走...但係JIM SIM話我未做完要我繼續做...無奈
係個HALL入面HEA多半個鐘...見到雪糕拎袋走人
即刻舉手早走閃人...一個就差唔多個個都走
4D應該走左大半班..個個都唔識做XD
跟住落左PIZZA HUT食野...食完我同CALVIN上左巨LIN屋企...
HEA下HEA下CALVIN去補習....係巨LIN屋企吹多陣水落左樂富逛
勁係到講變態野-口-THEN...去左食M記
跟住又上番巨LIN屋企...睇下電視上下FACEBOOK..HEA到7點鐘左右同巨LIN動身落九龍城食DINNER
跟住CALVIN話黎...同巨LIN見CALVIN未黎出左公園凍下
THEN去左金豪食飯...係到講鬼故...講講下變左講回魂夜...笑哂XD
跟住過左九埸M記溫數...做左個幾鐘閃
10點30左右回到家...
岩岩先發現今日早午晚三餐都係同巨LIN食 |