shoWThaTwhaTyoUgoT=]
arken316
暱稱: aRKeN乂
性別: 男
地區: 葵青區
最新文章
2010-10-24
2010-07-05
2010-04-01
2010-03-22
2010-03-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 75
今日人氣: 1
累積人氣: 1403
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


2010-01-20 分類: 未分類

開開心心過左一日:)

如果日日都可以咁開心過就好啦''



2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


2010-01-17 分類: 未分類

 

今朝同老豆食完早餐之後出左官塘跳舞...

臨走前battle....我同阿熙 對 琛仔 kk moon aya

好累...但係好好feel xD

跳到2點左右...同阿熙 moon去左m記食野

食食下野係到講鬼故懶係恐怖咁xD

吹吹下水見到Y3食雪糕...

一個星期唔見Y3佢竟然話練左NO HAND WINDMILL-口-

傾多陣計散水過樂富搵巨LIN...

本身諗住上巨lin屋企溫中史...

認真搵左十幾頁之後去左睇靚模襲地球...勁正^^

考埋星期二同星期五就完啦..但係諗下諗下好似考試仲好- -''

唔洗點番學= =''



2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


2010-01-16 分類: 未分類

今日考ECON同英文綜合

ECON希望可以有30分啦= =''

英文綜合做左15分鐘已經做完...望下個鐘

仲有差唔多成個鐘...望到細佬 巨LIN個D已經訓哂係到

跟住我都訓到死左...

考完細佬 巨LIN回家..我同CALVIN 何B去唱K

見到CALVIN個堂妹..."浩哥哥" XD

THEN...回家

番到屋企坐左陣出去通洲街跳舞

8點鐘係MTR等埋假狗...等左勁耐囉.口.

跳到10:30我同阿K走先...

我同阿K行去搭車個陣時比龜逗...幾好禮貌

搭巴士回家...同老豆落左大窩口EAT SOMETHING

    完   



2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


2010-01-13 分類: 未分類

 

考試考試考試.___.

但係考左幾日都係無認真咁溫過書...

全部都係考試前一個鐘係自修室睇過就算XD

今日考LS

PART A識做!勁開心,,,,但係PART B交左白卷=___=

本身做左半個鐘頭已經想早走...但係JIM SIM話我未做完要我繼續做...無奈

係個HALL入面HEA多半個鐘...見到雪糕拎袋走人

即刻舉手早走閃人...一個就差唔多個個都走

4D應該走左大半班..個個都唔識做XD

跟住落左PIZZA HUT食野...食完我同CALVIN上左巨LIN屋企...

HEA下HEA下CALVIN去補習....係巨LIN屋企吹多陣水落左樂富逛

勁係到講變態野-口-THEN...去左食M記

跟住又上番巨LIN屋企...睇下電視上下FACEBOOK..HEA到7點鐘左右同巨LIN動身落九龍城食DINNER

跟住CALVIN話黎...同巨LIN見CALVIN未黎出左公園凍下

THEN去左金豪食飯...係到講鬼故...講講下變左講回魂夜...笑哂XD

跟住過左九埸M記溫數...做左個幾鐘閃

10點30左右回到家...

岩岩先發現今日早午晚三餐都係同巨LIN食



2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


2010-01-06 分類: 未分類

上學期最尾一日上堂:)

LAST DAY個個都好似開PARTY咁

上GEOG堂奶媽洞高兩隻腳係台面..個頭訓係後面張台

為持呢個姿勢過左一堂...FEEL到四仔方勁無奈- -''

中史堂...

今日笑到肚痛..真係就黎激到鄧轉爆血管

不過鄧轉又係交交地- -''

話咩''本簿我唔會收....但係我會收黎睇"

真係笑到眼水到標埋出黎XD

之後D堂都係咁樣開開心心過...

如果真係記低每日每一件笑料...學期尾真係可以出番本書XD

愈黎愈鐘意4D

聽日開始考試...但係對今年要學既野一片空白

都唔知成績出番黎有幾多科合格-0-