| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
| 1-6-10 |
分類: 未分類 |
今日係最後一日既day2.
如果上到3樓既話
今日就係最尾一堂喺IS lab到上-.-
PE堂勁勁勁開心.
vanessa話我跳馬個動作好優美
哈哈哈xdd
我有8分,yo!
之後去玩閃避球.
佢地得勁少人玩.
之後我係咁叫人過泥玩=D
我一叫就叫左3個人.
多謝曬=)
我地好似工園果d小朋友.
玩包揼同"何"
又多人喎.
笑到我出唔到聲xdddd
我地組真係勁到爆
小息叫chit買完野食之後唔夠食.
要同jessica li分魚旦食-v-
學校D雞翼真係好好食.
中史堂..
我真係冇聽過無錫排骨
其實shirley都冇聽過嫁
係佢唔講出泥之ma.\_/.
放學同alice同kitty走.
我唔夠錢答車-___-
好彩kitty有錢借比我=D
之後返屋企..
原來我今日有8達通.
.不過放左入去個PE副個袋到-,-
聽日我要做on duty=D
聽日就係啦.!!!!
|
| 發表時間:2010-06-01 03:16 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 31 日 星期一  |
| bu |
分類: 未分類 |
琴日(30/5)
朝早去左飲茶.
佩左勁多野.
之後去左冒險樂園
勁勁勁好玩.
我2個細佬拋彩虹超勁.
一個拋到4個紅色,
一個拋1個綠色.
有500張飛=D
哈6哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈xd
之後返屋企.
食飯果陣.
有3-4隻飛蟻
懶去我個身同手同腳到-,-
之後比呀ba呀媽話我大嗌-,-
之後入左房
一入到去,.
1.關窗.
2.關門
3.開風扇
4.開燈.
咁果d野就入唔到泥啦.=D
31-5-10
今日係最後一個day1.
有d唔捨得-.-
IH 黑板默書,
佢都唔識玩既-,-
放學vanessa同我去郵局=D
寄左lu~
個郵局果個人好好人.
問咩佢都答.
原來有$0.2既郵票-,-
好掛住同阿bu
好掛住cool look bu
仲有2日炸,
|
| 發表時間:2010-05-31 04:17 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 29 日 星期六  |
| 29-5-10` |
分類: 未分類 |
T^T
阿bu今日走啦,,
3日都聽唔到佢把聲
點解佢咁懶喎,
放完又放.\_/.
咁我點比野佢-__-
琴日又聽唔曬.
今次連英文都未聽就訓左-..-
不過我down返落手機到聽lu~~
我想溫習..唔玩,電腦.
不詔我唸都冇咩可能xp
岩岩補習
走果陣勁大雨
我又冇姐-,-
又大風.
鳴鳴.
bu呀.!!
冇左5日cool look bu啦又.
4日T.T
|
| 發表時間:2010-05-29 06:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 28 日 星期五  |
| 28-5-10` |
分類: 未分類 |
今日放11:xx
今日is,ms.yiu叫chit比本默書簿比佢睇
xdd笑死我.
佢地好好笑.
小息見到ms to.
佢話我maths quiza合格呀.
哈哈哈哈哈
勁開心<3
IH又唔係miss.yip.
真係好想佢返泥.
佢d音好準-v-
放心啦.
我唔會講比人聽既.-v-`
仲有5日炸.!!!!
|
| 發表時間:2010-05-28 03:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 27 日 星期四  |
| 27-5-10` |
分類: 未分類 |
今日係最後一堂既dd堂.
d老師好似講到生離死別咁-v-`
last lesson...
之後chit請我食野.
哈哈xd
好好食呀.多謝.
之後音樂堂.
唱得好左同吹得快左.
4個人一組
我地組都唔知吹左d咩野出泥.
我一個音都吹唔到-,-
佢話too bad.
人地33-40號,
個個都唱today.
得我冇得唱炸.\_/.
中文堂.
哈哈xd`
董sir要我地抄問答
我覺得佢係勁嬲.
都唔想改我地.
之後叫我地抄-___-''
va堂,
我問: 我可唔可以喺後面再做過??
mr chong: 都係唔好啦.你畫得比較細佬-_-''就算你喺後面畫都係咁.
你都係complete左就個先.
佢勁衰-_-
之後叫vanessa幫我加工.
哈哈xd
令曬=)`
英文2000分 yo~!
我要破10000,我唸應該有可能=D
放學LC當值.
之後去mmlc.
我唔想落去-,-
掰掰.
仲有6日炸-v-`
|
| 發表時間:2010-05-27 02:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 20 | »
|
|