| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 9 日 星期六  |
drama  |
分類: 未分類 |
好驚呀...
就泥drama啦.
令我呢返起musical,,
好掛住musical d 人呀 <3
thank you yvonne =)`
|
| 發表時間:2010-01-09 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

1oo問  |
分類: 未分類 |
-個人資料 `
1)你既大名是什麼 ? -小名潘家欣
2)花名又是什麼 ? -athena
3)網名又是什麼 ? -athena - -''
4)是雌是雄 ? - 雌
5)住邊到丫 ? -地球
6)貴更呀 ? -13 老啦...
7)美還是醜丫 ? -醜=)
8)信咩教 ? - 基督教
9)過j0r生日未呢 ? -過左啦
10)咁幾時生日呀 ? - 22/11好易記=)
-大家庭 `
11)家中有誰 ? -爸媽2弟
12)愛爸爸還是媽媽 ? -2個都愛啦
13)邊個成日鬧你 ? - 細佬-v-好衰
14)最恨誰 ? -沒有
15)住幾樓 ? - 1 -30
16)有冇兄弟姊妹 ? -有
17)最愛誰 ? - 冇
18)屋企令唔令 ? -"好"令 xD
19)屋企人係咪成日買野比你 ? - 唔係..
20)鐘唔鐘意同屋企人出街 ? - 還可以吧
-必問愛情題 `
21)有冇拍拖 ? -冇
22)暗戀緊人定明戀 ? -冇
23)有冇鐘意人呢 ? - 有..G.E.M. xD
24)佢知唔知你鐘意佢呢 ? - G.E.M.都唔識我啦.- -''
25)佢令唔令 ? - 爆令
26)你愛佢D乜 ? - everything
27)有冇後悔過愛佢 ? - of c0z冇
28)現實定網戀 ? -現實啦
29)希望跟他一生一世嗎 ? - of c0z
30)有咩要同佢講 ? - 我同同你影相-v-
-朋友知己 `
31)有冇朋友 ? -有
32)你愛朋友嗎 ? 愛
33)誰最美 ? - 唔想答
34)誰最型 ? - n0
35)誰最醜 ? - n0
36)誰最可愛 ? - n0
37)誰跟你既關係最好 ? -唔話比你知等你心思思
38)朋友有冇一生一世架 ? -有掛-v-
39)試過同人絕交未 ? -of c0z試過
40)誰最懂你的心 ? - athena xP
-學校 `
41)愛你既學校嗎 ? - 愛~
42)讀緊大學定中學還是小學 ? - 中
43)咩社 ? - Lily♥
44)今年參加左d咩課外活動 ? - 冇 - -''
45)讀中幾咩班 ? - 2c
46)你果級邊班係精英班 ? - 冇分掛
47)鐘意學校既咩活動 ? - music gala xD
48)校長黑人僧嗎 ? -不
49)廁所有冇廁紙 ? -冇...由小學到中學都冇
50)更衣室有冇得沖涼 ? -冇
-最後做過的東東 `
51)去了誰家(唔計自己屋企) ? - 冇
52)食過什麼 ? - m記
53)D錢用左係邊 ? -睇AVATAR
54)聽緊咩歌 ? -你瞞我瞞
55)講過乜 ? - 電話
56)見過邊個 ? -family
57)去過邊到行街 ? -KF
58)聽緊咩歌 ? -唔係問左咩-,-
59)上過咩網 ? - fb
60)跟誰講電話 ? - 章魚
-2選1 `
61)PE定music ? -PE
62)有樣定有身材 ? - 2樣都冇- -''
63)3眼仔定史迪仔 ? -史迪仔
64)的士定私家車 ? -私家車
65)燒賣定蝦餃 ? -燒賣
66)糯米雞定珍珠雞 ? - 珍珠雞
67)blueice定生力 ? - i dun like it
68)唱k定演唱會 ? -演唱會
69)做男定女 ? -男
70)7仔定OK ? - 7仔
-假設 ` [ 如果你變成左呢樣野 會有咩感覺 ? ]
71)柒頭怪一名 -死左去算
72)你校長 - 無奈- -''
73)馬桶 - /
74)曾蔭權 -/
75)長毛 - /
76)令仔/女 -開心死
77)訓導 - /
78)黑衣 - /
79)一篤屎 - 都比人沖到散左啦
80)外星人 - /
-請數出10個fd `
a.章魚
b. mandy yeung
c. 呀羊
d. celina
e. pansy
f. cindy sin
g. lau sze yin
h. cathy wong
i.. sandra
j. yvonne
有d咁岩on 左msn就打...-v-
82)c同i結婚你會點 ? -冇點..弓喜佢地...
83)b美嗎 ? - ok美
84)d同e fd唔fd ? - 唔知..maybe fd
85)h白痴嗎 ? - 係掛
86)f和g是朋友嗎 ? - 唔係..
87)你跟j識左幾耐 ? - 2年 =)
88)f係男定女 ? -女
89)e會搞同性戀嗎 ? - 會xDDD
90)你愛佢地嗎 ? - /
-無聊題 `
91)仲有10題咋 ` 開心定傷心 ? - 開心=)
92)第幾次做100題呀 ? - 唔記得lu
93)知唔知邊個係作者呢 ? - 點會知呀...
94)識唔識作者 ? -吾識
95)有冇比心機做 ? -有..我超比心機lor
96)以後會唔會再做10O問 ? -會
97)你從咩渠道得到呢個10O問 ? - fd
98)做完?唔? ? - ?唔明
99)知唔知作10O問好辛苦架 ? -知
1o0)做完啦 ` 有冇野想發表 ? 好野=) love G.E.M. 4ever <3
|
| 發表時間:2009-12-23 05:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

G.E.M.  |
分類: |
金日超開心lor..
彈到G.E.M.啦..
曬左我咁多錢...- -''
金日比我拎到啦=)\


|
| 發表時間:2009-12-22 04:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
| 21/12 |
分類: |
一起身..
張小姐打電話泥..
又叫人睇avatar-,-
終於...
12:00就打比佢..
真係超趕lor..
我未試過出街出到咁趕...=D
好采趕得切睇一點個場=)
一開始我唔係好明佢講咩-v-
又咩Jake..藍色人..
章魚姐xD同後面果個人真係合拍xD
2個講埋同一樣野-v-
笑死我
本身以為冇咩人睇lor..
點知一另轉後面...- -''
爆曬-_-''
食爆谷食到死..
多到-,-
最好睇係打交果到xP
不過avatar幾好睇=)
p.s 剪咩頭好?@.@

|
| 發表時間:2009-12-21 06:54 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
open day =)  |
分類: |
哈哈xD
金日open day超好玩lor..
拎到幾個RM既紀念品=D
cyc好悶...-0-
都冇人泥
章魚: 你d晴天娃娃好Q =)
去左L centrer玩..有flie啦xD
openday好好好好玩xD
聽日要唱歌啦..好驚>,<
我要同周嘉儀影相呀!!
p.s katrina聽日記住去 L centre..之後go to play together =)
|
| 發表時間:2009-12-19 09:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
|