| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 29 日 星期四  |
29-4-10  |
分類: 未分類 |
今日又整board.
我做左呀婆-_-\
放學見到d野-v-`
我落車果陣見到有人打交...
有2個廿幾碎既打一個30-40碎既男人-__-
我見到果陣已經係尾啦T^T
個男人好慘..
比人除3-_-
果陣落緊雨lor-_-
我見到有人打緊電話..
不過唔知係咪報警...
之後去百街買聽日d野..
走果陣見到一個伯伯.
.佢係咁自言自語..
又指住自己個心..
又話咩失憶..
好驚....
希望聽日唔會食死人-v-
bubu
|
| 發表時間:2010-04-29 11:31 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 28 日 星期三  |
28-4-10`  |
分類: 未分類 |
.\_/.好憎L centre
今日lunch要re test maths..
咁岩又要去on duty-_-
講真...邊會有人肯喺lunch time幫人嫁.
之後同ms.lau講.
.佢話搵咁少就話冇人啦.?
全校有60個EA..
叫我問曬佢地-_-
一個二個都唔肯.\_/.
聽日放學要on duty again..
一比佢鬧死T^T
好驚..
我下年一定唔做EA!!!!
之後去左re test..
算啦..我注定左唔合格要繼續補啦.
開club又玩killer =D
開完club返左課室整board..
聽日要繼續..
bu
|
| 發表時間:2010-04-28 07:05 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 27 日 星期二  |
bu♥  |
分類: 未分類 |
我勁勁勁勁勁勁開心呀♥
岩岩喺黑紙個group到打左d野..
之後呀bu答左我喎-v-

哈哈xd
開心到爆=)
佢第一次喺黑紙個group答我嫁炸..
次次問親野都係陳強答-_-
但係今朝又係黑到爆.
又未做ih 默書改正..
又唔記得帶璧報紙...
dear day又冇書-_-
都唔知咩事-,-
中文堂..
stephaine甩牙.//
唔知點解覺得好好笑.
董sir仲問我地宜家幾歲-_-
點解仲會甩牙..
我今日一定要聽曬..
我好想見到呀bu呀..!!!
|
| 發表時間:2010-04-27 06:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 26 日 星期一  |
26-04-10  |
分類: 未分類 |
哈哈哈哈xd
我岩岩打死左隻蚊
今朝6點中就醒左,,
但係6:30先起身=D
之後又要換返張電話卡-_-
麻煩到爆.\_/.
mj堂..
嘻嘻..
我推薦自己做DJ..
哈哈xddd
IS堂.
同boss笑到傻xdd
boss要marble唔要jessica li lu...
放學整board..
唔夠紙-_-
我又要買,,
差d唔夠錢買-_-
今晚1872遊花園11:00先開始!!!!!
我驚我等到zzZ
黑紙已經出左啦....T^T
我又見唔到佢地lu~
|
| 發表時間:2010-04-26 06:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 25 日 星期日  |
25-04-10  |
分類: 未分類 |
今日跟小學個家長教師會去鯉魚門..
本身仲以為會好似6年級去camp咁好玩..
點知悶到爆..
得個單車好玩-.-
果到有既野...樓下公園都有得玩啦-_-

食午飯果陣..
坐我對面果個..
食得勁多野..
我食左一舊雞-,-
返到屋企之後..
食左個出前一丁=D
聽緊o囧0 =)
bu ♥
琴晚sd左62個sms
好想快d到6月轉台呀.!!!!!
|
| 發表時間:2010-04-25 06:13 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
|