| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 25 日 星期二  |
| 25-5-10` |
分類: 未分類 |
今日summer time
so good-)
eng堂好樣衰.
ms ko叫我都唔出去-__-
我地班其實都有好多好人-v-`
放summer time可以聽到lu~
之前返到屋企都差唔多做完-,-
聽日去老人院=D
我好有愛心 ,哈哈xp
.\_/.個個都勁自私.
咩都自己做左先
都冇理過人地.
8days.
|
| 發表時間:2010-05-25 04:50 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
23-5-10`  |
分類: 未分類 |
T^T我自從星期5做左一陣maths之後/
星期6同日都冇溫過書-___-
哈哈xd我星期5晚上整好lu~
哈哈哈哈哈xdddd
今朝陪細佬返主日學.
d小朋友好嘈.
勁多人喺到喊-__-
我今日要溫到少少IH!!!
青衣城個taste,
見到許文翹.
有d後悔冇同佢影相.
我唸佢同我一樣都係住喺青衣=D
好驚.
就泥EXAM啦.
我要上3樓-v-`
10days only
|
| 發表時間:2010-05-23 02:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2010-05-20 05:51 PM |
2010 年 5 月 11 日 星期二  |
11-5-10  |
分類: 未分類 |
今日joyce生日..
lunch果陣寫左勁多野喺黑板=D
lunch完左之後 ms.so 見到.
叫左2個班長出去-,-
講真..
唔關佢地事lor.
joyce比佢記左record-__-
好偉大=D
中史堂我今次聽得明-v-`
真係要多謝曬琴日果個姐姐=)
放學大姐姐,,
佢地d maths都唔記得-_____________-
咁我點算?
次次未到11:00都已經好眼訓..
仲有22日-v-
|
| 發表時間:2010-05-11 07:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
10-5-10`  |
分類: 未分類 |
今日D&D堂..悶到爆.
又唔識做喎-,-
我最憎就係呢堂.\_/.
music吹笛.
唔知點解吹得快人地上一part勁多-,-
中文堂
哈哈xdd
劉婕同董sir好似玩緊咁-v-`
董sir反應真係快xp
va堂mr.chong冇返..;-v-
早知今日唔好返屋企拎flie啦.\_/.
放學要大姐姐.
溫左中史..
不過宜家都唔係好記得-_____-
宜家都唔伙fanny搵返ipod lu~
仲有23日-v-
|
| 發表時間:2010-05-10 09:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 20 | »
|
|