。〞×╳流星墜落絢麗地點亮了整個星空o●
bu♥
athena27
暱稱: AtHeNa!!~
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
28-9-2010
17-9-2010
3-9-2010
9-1-2010
blackpaper<3
文章分類
全部 (100)
未分類 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 394
今日人氣: 3
累積人氣: 2643
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


玩返qooza =) 愉快 分類:

玩返qooza啦..

要比多d cm喎-v-

發表時間:2009-12-18 06:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


G.E.M. 開心 分類:

=]

遲d post 咕0臣相..因為宜家洗緊 xP

發表時間:2009-05-09 06:45 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


I ♥ G.E.M. 滿足 分類:

我朝早嗰時落去下面買劍比我細佬(BB)喎,...~

咁我就去文具店啦..

我扭yEs card喎..~

我扭到♥G.E.M.♥既簽名卡呀..!!

跟住就幫呀媽去買餸....

買完就玩彈波...

我"唱"左4個$1

第一個中左..

拎左本comic book...

第2,3次比我細佬(大嗰個)輸左..T^T

最後梗係我玩啦..xP

我.....

我...

白色牌呀..!y0!y0!

白色牌♥G.E.M.♥ 咕0臣

哈哈..xD

咁都比我彈到..

yo!

因為嗰間文具店個老闆娘識我..

比我自己簡..xD

好野..!

♥♥我真係好開心呀.~!!♥♥

~I G.E.M.~

發表時間:2009-05-09 04:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


好嬲aR! 忿怒 分類:

金日好嬲lor...

金日lunch time個時....

1D喺english coner到表演...

人地都唱得幾好既..

不過....

佢地個mC講d..

同我地一樣..

仲有!

我地請左咁多老師泥..

但係都唔知泥左有冇3個- -

人地d班有好多l0r...-V-

好采ms.So冇去..xD

睇表演d人右多..

我好唔服l0r..

d班好似咩都好好咁..

mrs.yeung右 always用d班同我地比較...

好嬲l0r...

發表時間:2009-05-06 07:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


電腦壊左..T^T 鬱悶 分類:

 

電腦壊左好多日lu..

好耐冇打bl0g...

唔知大家有冇掛住我呢..?xP

我發現自己愈泥愈中2 G.E.M.

我之前發夢都見到佢呀..!!-3-

同佢影相-33-

......

好可惜..我得14章佢既yes card炸T^T

如果大家有記住比我睇喎....~

我宜家都好想好想要佢既卡....=]

--------------------------------♥♥♥♥♥♥♥♥♥---------------------------------------------------

金日ArT..

我自己一個人一group..

都幾好呀...

唔洗驚拉低人地d mark=]

我都想2個人一group...

不過鬼叫我sick左冇返學咩....

講起sick...

我sick左2日...

好辛苦 l0r...T^T

冇上到好多好多堂..T^T

有d跟唔上...

maths教左好多..

我都唔識...

ch!s<----我最bad個sub...

都教左好多...我一d都唔明ms.so講緊咩..-3-

希望有人教返我冇返d野啦 xP

發表時間:2009-05-05 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


肌肉鍛鍊連打小遊戲
櫻花飄飄日曆計時