| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
I ♥ G.E.M.  |
分類: |
我朝早嗰時落去下面買劍比我細佬(BB)喎,...~
咁我就去文具店啦..
我扭yEs card喎..~
我扭到♥G.E.M.♥既簽名卡呀..!!
跟住就幫呀媽去買餸....
買完就玩彈波...
我"唱"左4個$1
第一個中左..
拎左本comic book...
第2,3次比我細佬(大嗰個)輸左..T^T
最後梗係我玩啦..xP
我.....
我...
有白色牌呀..!y0!y0!
白色牌係♥G.E.M.♥ 咕0臣
哈哈..xD
咁都比我彈到..
yo!
因為嗰間文具店個老闆娘識我..
比我自己簡..xD
好野..!♥
♥♥我真係好開心呀.~!!♥♥
~I ♥ G.E.M.~ |
| 發表時間:2009-05-09 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
好嬲aR!  |
分類: |
金日好嬲lor...
金日lunch time個時....
1D喺english coner到表演...
人地都唱得幾好既..
不過....
佢地個mC講d..
同我地一樣..
仲有!
我地請左咁多老師泥..
但係都唔知泥左有冇3個- -
人地d班有好多l0r...-V-
好采ms.So冇去..xD
睇表演d人右多..
我好唔服l0r..
d班好似咩都好好咁..
mrs.yeung右 always用d班同我地比較...
好嬲l0r... |
| 發表時間:2009-05-06 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
電腦壊左..T^T  |
分類: |
電腦壊左好多日lu..
好耐冇打bl0g...
唔知大家有冇掛住我呢..?xP
我發現自己愈泥愈中2 G.E.M.
我之前發夢都見到佢呀..!!-3-
同佢影相-33-
......
好可惜..我得14章佢既yes card炸T^T
如果大家有記住比我睇喎....~
我宜家都好想好想要佢既卡....=]
--------------------------------♥♥♥♥♥♥♥♥♥---------------------------------------------------
金日ArT..
我自己一個人一group..
都幾好呀...
唔洗驚拉低人地d mark=]
我都想2個人一group...
不過鬼叫我sick左冇返學咩....
講起sick...
我sick左2日...
好辛苦 l0r...T^T
冇上到好多好多堂..T^T
有d跟唔上...
maths教左好多..
我都唔識...
ch!s<----我最bad個sub...
都教左好多...我一d都唔明ms.so講緊咩..-3-
希望有人教返我冇返d野啦 xP |
| 發表時間:2009-05-05 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|
|