。〞×╳流星墜落絢麗地點亮了整個星空o●
bu♥
athena27
暱稱: AtHeNa!!~
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
28-9-2010
17-9-2010
3-9-2010
9-1-2010
blackpaper<3
文章分類
全部 (100)
未分類 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 394
今日人氣: 4
累積人氣: 2597
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


星期5 愉快 分類:

金日董sir生日...

如果唔係有人寫黑板我都唔知-v-

跟住勁多人喺黑板寫野..

好令-v-

董sir一入泥...

好似 o 左 xD

佢好好人..

聽我地話唔用黑板..

冇擦到..

哈哈xD

好想睇佢感動到喊個樣..

之後唱生日歌..

最衰冇相機啦..

如果唔係可以影底...

happy b- day+)

ms.ko 好好人=)

 

仲有7日

發表時間:2010-01-22 06:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


★21-1-10` 開心 分類:

金日HEC堂整餃子..=)

好有成功感xD

stephanie有果個餃子器..

借左比szeto之後好多人問佢借..

本身唸住煎嫁..!!

點知痴左底..

give up左lu...

我地又係最耐果組洗完野...= =''

唉..

由F.1至到宜家都係咁-v-

冇左juli真係得...

music堂..

mrs.kwan又喺到話我地...

第一次記名...

算啦..-v-

我要唱歌呀.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helP!

中文堂董sir好嬲...

佢F.1都唔係咁既..

我地班上佢堂真係好嘈....

mr.chong又話我地..= =''

我地2c好似日日都會比老師鬧咁.

聽人講ms.ko係對我地班好好嫁-v-

group1加油呀..!

我唔想sing&dance..

 

仲有8日..

 

 

 

發表時間:2010-01-21 06:36 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


記record. 傷心 分類: 未分類

宜家喺mmlc..

上cl..

冇人聽佢講野lor..

我想聽嫁..不過聽唔明..

岩岩去搵ms.tsang,,

T^T我人生第一次記record呀!!!!!!

very bad..

ms.tsang都幾好人=)

我一去佢就知我叫咩名-,-

佢話叫我唔好放d錢喺人地台果到..

咁kelly唔記record..

因為佢冇事..

咁係我放$$..

就記我一個recordT^T

我唔敢放$$$去人地lu...

ps 唔知點解我地班特別多野..

    個個老師都投訴我地...- -''

 

 

發表時間:2010-01-19 11:12 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


english tour interview 開心 分類: 未分類

金日超超超超超好玩

朝早9:45喺KF mtr到等..

等左好耐dra同歐志堅都未泥- -''

保6遲曬大到...

人地2間學校等我地lor....

好樣衰....-,-

人地2間學校都唔講野既..

搞到我地保6好嘈..

人地見到歐志堅用一d奇異既眼光望住佢xD

10: 10上車..

東沖超超超超超超超超超好玩 xDDD

問左勁多人...

有d仲比我地嚇親..

不過佢地超好人=)

有d仲叫我地教佢中文tim..

影左好多相..

dra同歐志堅玩水..xD

勁多人望住佢地..=.=

我地搵左28個人..

yo..!

我仲想搵多d嫁...

不過都贏左啦..=)

好開心....快d post相呀!!!!!

 

 

聽日...=)

發表時間:2010-01-16 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 14 日  星期四   寒冷


drama =) 分類: 未分類

我地個班比abde班衰係預左既..

未上台果陣我驚到...= =''

仲緊張過musical..

人地AB班真係好好lor..

特別係a班..

佢地d 3好令同識得"make us of the hall"  xD

我地d位走錯曬- -'

喺後面沖返過去..- -''

喺上面見到有好多人影相..=)

一開始仲以為個評判係男...- -''

仲有d似狄2達 -V-

點知係女lor..

算啦..總算完成任務xD

 

 

p.s :唔該曬咁多位做道具既同學..thank you very muchhhhh.!=)

        仲有actress...同埋shirley chan 幫我set頭.. thz u all"

                                                                                           "2c"                                                            

 

發表時間:2010-01-14 06:25 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


肌肉鍛鍊連打小遊戲
櫻花飄飄日曆計時