2010 年 12 月 6 日  星期一   晴天


2010-12-06 分類: 未分類

這個世界很大 我們很渺小

但假如連世界都認為自身是渺小的

那 我們豈不是比渺小還更渺小?

正常的吧

或然者只是我們把一切看得過於重要

還是順其自然

 

成績

ECON/地理..

哪較差?

不在乎

盡力而為

差的退修便是了=]

FIGHTING!!

正正=]



2010-12-06 分類: 未分類

頂...真係火都黎..;@

成日都係咁.=-=

第二本書喇..

次次都係咁..

好憎啲書包壓到啲書皺晒...

頂!

又皺多本!!

好想換個書包佢..

點解屋企點擺書包個位都冇,,

啲書又淨係係個SOFA到..

執完都冇位...

 

幾時先畢業=-=



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章