2010 年 12 月 6 日 星期一  |
| 2010-12-06 |
分類: 未分類 |
這個世界很大 我們很渺小
但假如連世界都認為自身是渺小的
那 我們豈不是比渺小還更渺小?
正常的吧
或然者只是我們把一切看得過於重要
還是順其自然
成績
ECON/地理..
哪較差?
不在乎
盡力而為
差的退修便是了=]
FIGHTING!!
正正=]
|
| 2010-12-06 |
分類: 未分類 |
頂...真係火都黎..;@
成日都係咁.=-=
第二本書喇..
次次都係咁..
好憎啲書包壓到啲書皺晒...
頂!
又皺多本!!
好想換個書包佢..
點解屋企點擺書包個位都冇,,
啲書又淨係係個SOFA到..
執完都冇位...
幾時先畢業=-= |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 229 | »
|
|