2010 年 12 月 2 日  星期四   晴天


發夢 分類: 未分類

22時

對着英文作文還是一頭霧水

怎麼辦?

英文議論文

初稿得C-而已

愁眉不展的一套=-=''

聽着舞曲

但書桌在窗口旁

冷風陣陣

如果家中有抽濕機便好了

我想關下窗子!

 

其實我想

現場有一個獨立的書房子給我用

用於學習 用於溫習

一張倚着窗台的桌子

窗外便是一片鄉郊及別戶子家的燈

相映下..

心情大快..

就像bigbang們在日本的房子

特別是勝利的那一間

靜寂的環境中 沒有別人干擾 喧叫

關上房門便完全自我封閉的

只有自己愛的音樂

寫意的寫上功課,溫習.上的每一隻字

如果是 思維定大開!



2010-12-02 分類: 未分類

超葡萄
(fx黎香港去咗人地屋企)
(wg黎咗宣傳得5個fan去撐場..之後fans club去咗有得影相=[  先藝呀..:$)

超自卑
(英文又好似退步返..畀好多人差!!!!!)

今天起我要學做自閉仔..
~~~
自閉仔係我..=[

自閉...而家坐得哩個位都預你地班友仔笑架喇=-=''

 

 

無線而家啲劇搞咩?!

爛劇情...=[

唔睇喇.!!!!!!!

 

唉,,,當你恨一個人事..佢做咩你都恨(y)
而家真係煩到我..
煩到我上堂就算聽到佢把聲都想打人..爆粗.!!!

認真..我唔知幾耐冇講過粗口..:@

 



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章