超葡萄
(fx黎香港去咗人地屋企)
(wg黎咗宣傳得5個fan去撐場..之後fans club去咗有得影相=[ 先藝呀..:$)
超自卑
(英文又好似退步返..畀好多人差!!!!!)
今天起我要學做自閉仔..
~~~
自閉仔係我..=[
自閉...而家坐得哩個位都預你地班友仔笑架喇=-=''
無線而家啲劇搞咩?!
爛劇情...=[
唔睇喇.!!!!!!!
唉,,,當你恨一個人事..佢做咩你都恨(y)
而家真係煩到我..
煩到我上堂就算聽到佢把聲都想打人..爆粗.!!!
認真..我唔知幾耐冇講過粗口..:@
|