2010 年 12 月 24 日  星期五   晴天


1224..CHRISTMAS EVE=] 分類: 未分類

記得往年都會打返呢幾日做咩黎..

不過今年都冇咩心情記低-3-

年尾了

又成熟了

昨晚..平安夜快樂=]

上午去了DRAMA..

收到了SUMMER的聖誕卡=]

好多字..似信多啲..

又似利是..XD

多謝SUMMER=]

 

之後終於了去木棉了

終於問到價了

餘下工作..要快趣搞掂.!

 

本打算還可以跟朋友一起在玩樂中過平安

怎料日子改了

我也不想去了=-=

整天都在家中悶..

吉他伴着

把手機的所有短信輸入電腦都花了多的時間

時間就無了

 

直至SUEY的來電..

10:00正外出了

吃糖水吧

天氣不太凍..

沒有聖誕氣氛的平安夜=-=

 

記得嗎..28年的12月24日..

大家一起玩過..

兩年了..

卻總是不齊人..

剩下的一年,,可否盡慶?!

 



2010 年 12 月 23 日  星期四   晴天


Rednoon=] party day 分類: 未分類

今日早上7:45先起身-3-''

本身唔想起tim..@@''

個陣望到個鐘..仲以為6:45..        -3-''

之後,那當然是撲地跑去刷牙

幸好今天是便服日..

隨便換了便服就是了..=-=''

 

好忙呀早上.!!

去睇天才表演..

笑咗.xdd

之後高form大食會..

低form就去聽band show..

我..dick..manho..or bet..

四個都偷落去..xd

入咗去聽..

rednoon呀..=]=]=]=]=]

好high.!!!

佢地nice=]

dick佢上咗去同佢地傾計..

我地係散band個陣..

等佢地走晒個陣..

沖入去拎簽名...=D

拎到..=]

四個都齊晒呀=]

之後返課堂..佢地都走LU..

 

我就去幫搬返套鼓去中心...

之後又幫DICK'搬另一套鼓..

佢都教咗我少少野.=]

 

3:30

我都走喇,,

先離開學校~~

=============================================

哩首真係好正.!!!!!

最HIGH呢首.!!!!!,,

 

招數變則通
通我脈衝
運氣打得中
幫派本一家
演變莫測幻化出煙花

寸勁練到氣勁似有若冇
靈魂和驅體的深造
怕我未怕
鍛鍊意志未怕
人人能給功夫點化

勤練武功 打
資質出眾
直拳快過北風
快恨準 我打
hahahaha
一身輕功 可殺敵破風

保國與興家
不再戰爭
亂世給火化
體格練得好
無必要瘦身
練武天比高

寸勁練到氣勁似有若冇
靈魂和驅體的深造
怕我未怕
鍛鍊意志未怕
人人能給功夫點化

勤練武功 打
資質出眾
直拳快過北風
快狠準 我打
hahahaha
勤練武功 打

台上一分鐘
台下十年功
想成功 睇你落幾多苦功
師傅話練拳唔練功
到老一場空
成功背後負出幾多努力
鍛鍊好堅定意志力
要有無窮毅力
冇人可以一朝登峰造極
唯有繼續努力繼續努力

勤練武功 打
資質出眾
直拳快過北風
快狠準 我打
hahahaha
功夫 高 功夫 高 功夫 高 功夫 高
打 要打得痛
南拳我最精通
快狠準 我打
hahahaha
一身輕功必可殺敵破風



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章