2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


2010-12-22 分類: 未分類

今日仲收到捐血卡.xd

我係a pos架..=]

今日蛋撻仲買咗飛..=]

去聽側田..

但而家仲要作文..=-=

今日一直都係玩電腦...

停唔到=-=''

 

我都想可以停下-3-

 

聽日聯歡會喇..=]



2010-12-22 分類: 未分類

今日又收到卡喇=]

今次係魚仔.XD

你同WINGYIN都笑得我耐喇.XD

BTW..多謝晒你地三個=]

 

今日個個都以為_ _會送卡畀我

但係...冇..=]

但都估到如果仍寫個內容係咩..

佢送畀老黎..

之後一堆男仔係到睇..

本身都係感性個隻..

之後腳指佢用_ _腔黎讀..

笑到我死XD

 

4:30先放學

(要幫人搬野=-=)

學校今日清人..4:00真係一個人都冇-3-

好似一間乾淨嘅廢校咁..=-=

仲靜過星期6...

 

返埋今日..聽日聯歡會..

之後就要修心養性一後時間喇..=]

今日仲要做埋份作文佢...

要加油.!!!!!  .\___/.!!!!

超有心機!!

AWESOME!



austin_lun
暱稱: 柯士甸'
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2013-04-24
2011-10-01
2012-08-02
2012-07-31
文章分類
全部 (457)
材料 (10)
未分類 (450)
每月文章