2010 年 12 月 22 日 星期三  |
| 2010-12-22 |
分類: 未分類 |
今日仲收到捐血卡.xd
我係a pos架..=]
今日蛋撻仲買咗飛..=]
去聽側田..
但而家仲要作文..=-=
今日一直都係玩電腦...
停唔到=-=''
我都想可以停下-3-
聽日聯歡會喇..=]
|
| 2010-12-22 |
分類: 未分類 |
今日又收到卡喇=]
今次係魚仔.XD
你同WINGYIN都笑得我耐喇.XD
BTW..多謝晒你地三個=]
今日個個都以為_ _會送卡畀我
但係...冇..=]
但都估到如果仍寫個內容係咩..
佢送畀老黎..
之後一堆男仔係到睇..
本身都係感性個隻..
之後腳指佢用_ _腔黎讀..
笑到我死XD
4:30先放學
(要幫人搬野=-=)
學校今日清人..4:00真係一個人都冇-3-
好似一間乾淨嘅廢校咁..=-=
仲靜過星期6...
返埋今日..聽日聯歡會..
之後就要修心養性一後時間喇..=]
今日仲要做埋份作文佢...
要加油.!!!!! .\___/.!!!!
超有心機!!
AWESOME! |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 229 | »
|
|