♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 11 月 29 日  星期三

 


仆嘟` 知你做喇. . 賤格*
啤咩牙啤* 斜視咖?` 睇眼科醫生牙!

唉. . 算喇* 你刀冇錢咖喇*
連COOL牙刀冇錢* 吾怪得要偷野喇. . 
重要扮晒野禁囉D人!  [嘔]

CHIN` 激到牙SIR死! 全班差吾多刀冇戴書*
MATH` 抄罰抄..
H.E` MS羅冇番* MS劉笑到我死xP   [傻]
HIST` 抄罰抄*     完成!!

ENG` 轉左去禮堂聽講座*  同令妹, 鈴子笑刀痴線`
(巴斯光年..一飛衝天)
放學` 同LING睇電話* PAKCO` 柱男`離左*
傾左陣* 我同細LING回家去了..



2006 年 11 月 27 日  星期一

 

-0-` 唉! 今日發生左好多野..
細玲`` 不要傷心*  我們刀在你身邊!
邊撚個仆街偷野牙.. [賤格]`SO CHEAP`

LING` 跑步傷左*  又比人偷野* [擔心]
T^T好可憐也` 嗚 .. 喊喊喊* 令人心痛``
今日死刀撐到跑4X100` 雖然腳痛! 又吾夠訓*
同呂安妮*  樂兒* 某某* 同組`=]
最後..哈哈哈` 拎到季軍* =) 好開心' [笑]
之後忙到爆炸囉` 幫啦啦隊整頭* 整衫*
哈哈哈` 佢地比人講話.. .*0*
好似美少女戰士MIX 小魔女DO RE ME` xP
之後` 班際我地3D班拎冠軍* =]
雖然我地啦啦隊輸左` D啦啦隊喊晒* T0T
我就同BELL` 唱歌仔* 請食糖* 搞爛GAP*
哄番佢地笑*=)  [傻瓜離既* 重有下年` 努力!]
但系我地仁社刀拎左個團結獎`` (開心)
全部落晒去影相`` HAPI*     恭喜晒!!

放學` PAKCO個D` MC` 我`系學校門口等LING*
但老媽子吹食飯,, 所以等吾到LING` SORRY*
細LING`` 有咩事打比我同我講喇.. .=)



2006 年 11 月 26 日  星期日

 


-()-* 今日在家..悶到抽筋`
整天刀是在傾電話,, 唉!
對腳重系拐下拐下..
[我是廢人] 吾死冇用* T^T
我真系想跑4x100`
TOT 點解個天要禁對我?!
UNFAIR`  S.O.S * =(
而家成腳刀系藥油味,,
雖然系好鬼臭也`` -3-'
但我系想快D好咋.. [期盼]
聽日刀系SPORT DAY`
希望聽日可以好番* 我要跑!!
期待聽日既啦啦隊表演`=]

-♥太害怕寧靜會.. 圍住我`纏住我`