-0-` 唉! 今日發生左好多野..
細玲`` 不要傷心* 我們刀在你身邊!
邊撚個仆街偷野牙.. [賤格]`SO CHEAP`
LING` 跑步傷左* 又比人偷野* [擔心]
T^T好可憐也` 嗚 .. 喊喊喊* 令人心痛``
今日死刀撐到跑4X100` 雖然腳痛! 又吾夠訓*
同呂安妮* 樂兒* 某某* 同組`=]
最後..哈哈哈` 拎到季軍* =) 好開心' [笑]
之後忙到爆炸囉` 幫啦啦隊整頭* 整衫*
哈哈哈` 佢地比人講話.. .*0*
好似美少女戰士MIX 小魔女DO RE ME` xP
之後` 班際我地3D班拎冠軍* =]
雖然我地啦啦隊輸左` D啦啦隊喊晒* T0T
我就同BELL` 唱歌仔* 請食糖* 搞爛GAP*
哄番佢地笑*=) [傻瓜離既* 重有下年` 努力!]
但系我地仁社刀拎左個團結獎`` (開心)
全部落晒去影相`` HAPI* 恭喜晒!!
放學` PAKCO個D` MC` 我`系學校門口等LING*
但老媽子吹食飯,, 所以等吾到LING` SORRY*
細LING`` 有咩事打比我同我講喇.. .=) |