♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 10 月 8 日  星期日

 


星期四* 放學又系搵個班人`
之後側田* 柱男* 送我搭車..=]
THZZZZZ` 屋企做節// 11個1齊食飯,,
熙熙曳曳也,,* xD 佢喊左成個鐘`

星期五* [中秋] 放學同大姐去睇[寶貝計劃]*
好睇到爆` 集感情* 笑話於1身..=]
好睇好睇好睇` 10個GOOD'
睇完就去打邊爐`` 11點幾回家了!

星期六* 木頭`周杰倫`側田`筱妍`柱男`楊B`
出左荃灣唱K ..*0*
吾系禁開心囉* 筱妍有喊,, 我刀有*T^T
唉... 煩惱* 我發左幾次癲!!! *3*
有條友好串` 未唱完就識人電視* 成班鬧9佢!
唱完同筱妍行左陣`
因腳痛而搭的士回筱妍家..
坐左陣` 周杰倫上左離* 我就走了!!
周杰倫送我搭車` 吾該晒!!

今日系家悶悶悶* 做功課* 煲王子變青蛙*
唉!!!!!!!!!!!!!!!!  想死!!!!!!!!!!



2006 年 10 月 4 日  星期三

 

我真系好無奈囉``-0-
唉!! 好煩牙T^T* [ 4個? ]

琴日放學` 出學校門口冇得耐*..
柱男* 周杰倫* 木頭* 精忠* 就彈出離喇`
我同筱妍刀被他們嚇壞了* =)
哈哈` 我拎出我整既薄餅,,
[ 已經系凍晒咖喇* T0T ]
我試左`` 系好難食既*
相信熱個時會系.....勁好食既 '
但凍左就真系想嘔,,, 之後去左天晶悶``
6點幾* 木頭, 筱妍, 忠 , 周杰倫, 9健,
1齊番歸`` 筱妍送到我門口* 感激!!
夜晚喊左2次` 因為....某人*
想搵人傾計.. 但死晒囉* 得番筱妍.. 我愛你xD

今日放學同筱妍系M記坐` 等埋木頭個D'
同埋月玲` =] 之後上天晶..
傾計` 識左2個新朋友..=] LULU* 牙翠*
之後又搵牙怡` 識左佢牙妹-0-' [親生]
柏高剪左頭髮.. 我同佢講以前個個好D`
佢話: 你姐系話我而家7姐?!
哈哈哈,, 吾敢! 6點回到家嚕..=)



2006 年 10 月 2 日  星期一

 

星期日` 國慶* =]
晏就同我媽, 叔叔飲完茶`
系我家姐公司9坐左2個鐘..
就落左葵芳JOIN木頭`
好快柏高, 筱妍, 周杰倫` 精忠` 側田` 離左=]
重識左PETER` 丁丁` 蚊蚊`
5男5女出發* xD 我地出左灣仔睇煙花 '
哈哈` 柏高條褲我刀有牙..*3*
跟住行行下天橋.. 我胃痛//
柏高同側田就去買野食* =] 吾該晒!
之後再痛* 忍忍忍T^T
又喊左2次` 唉.. 多謝大家既安慰*
筱妍同杰倫1齊了` 恭喜晒*=]
11點幾回到家嚕,,*
星期一` 好乖牙我*=]
12點同我2姐* 姐夫* 熙熙去唱K*
木, 杰倫, 筱妍刀系唱緊咖..
姐夫勁唱側田D歌` 但佢唱歌把聲似劉浩龍*0*
熙熙就唱兒歌*  錄晒你地音喇..xD
3點我唱完就去搵佢地` 側田刀離埋*
系M記坐陣我就番屋企嚕,,
做功課牙我.. 幾乖*=)