我真系好無奈囉``-0-
唉!! 好煩牙T^T* [ 4個? ]
琴日放學` 出學校門口冇得耐*..
柱男* 周杰倫* 木頭* 精忠* 就彈出離喇`
我同筱妍刀被他們嚇壞了* =)
哈哈` 我拎出我整既薄餅,,
[ 已經系凍晒咖喇* T0T ]
我試左`` 系好難食既*
相信熱個時會系.....勁好食既 '
但凍左就真系想嘔,,, 之後去左天晶悶``
6點幾* 木頭, 筱妍, 忠 , 周杰倫, 9健,
1齊番歸`` 筱妍送到我門口* 感激!!
夜晚喊左2次` 因為....某人*
想搵人傾計.. 但死晒囉* 得番筱妍.. 我愛你xD
今日放學同筱妍系M記坐` 等埋木頭個D'
同埋月玲` =] 之後上天晶..
傾計` 識左2個新朋友..=] LULU* 牙翠*
之後又搵牙怡` 識左佢牙妹-0-' [親生]
柏高剪左頭髮.. 我同佢講以前個個好D`
佢話: 你姐系話我而家7姐?!
哈哈哈,, 吾敢! 6點回到家嚕..=) |