BABEYUKI PHOTO ALBUM* QOOZA* CHAT ROM* LOGIN*
♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*
♧ BIRTH ` 19920819* 14*
♧ MSN ` BABEYUKI1314*
♧ ICQ` 314 998 146*
♧ INTEREST ` SING* SLEEP*
今日又出左荃灣` 因為,, 我家姐請食自助餐* =P 等車個陣.. ' 見到我之前小學個牙SIR` -000-' 佢吾認得我 `傾左陣計* 比左電話佢* 之後去左名逸居搵佢地,, 坐左陣食左陣* 出發!! =) 去左葵芳* 食自助餐 ' 食食食* 飽死左` >\/<' 之後同熙熙去打千秋* 勁多人排隊.. D小朋友好可愛唷 '但有個女仔..哇* 吾比人玩囉 ' 衰格到死! 哼* xP 玩到5點幾,, 行街街! 留歸嚕`=)
有相,, 夜D POST ! WAIT..
重新做人* 學會堅強' 我的新日記,, =)
今日出左荃灣` 同BABY出去玩* 熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱' T^T 彤彤(細B)訓覺豬冇去到哇..! 悶死左嚕` 得我同2姐 ,熙熙(大B)行街* 行完同熙去SIR滑梯` 我坐系度等等等....-0-' 玩完我上佢屋企拎野走喇` ..唉!
買左本YES* 又有令女睇* =] 煲雜誌**** xD*
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'
我個新日記` 樣賤! 吾好見怪 ' 吾識整令佢..T^T
但.. 歡迎光臨* =}