♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 9 月 30 日  星期六

 

星期四` OK開心*
撞到怡..洋同佢D FD`=]
為左牙邊個喊左次! T^T  唉..
多謝月玲安慰我`
我同LING刀好對吾住筱妍同佢D FD*
再次哭了..對不起大家!!
多謝你地既原諒, 安慰*3* '
之後側田* 柏高* 肥主* 柱男* 送我搭車!
臨上車個陣,,佢地好搞笑*
GOODBYE KISS ?! 我吾會比你地既xD
星期五` 很早回家了..
自己1個去左搵側田個D先T^T
柏高` 側田` 柱男` 好好笑..
隔住玻璃點煙** 哈哈! =)
跟柏高隔住玻璃對望``@@柱男玩野!! 哈`
之後側田同細忠嘈起上離-0-'
唉`` 算了吧!! 忠生嬲了我..=V='
撞到KAMKAM*=] 1齊坐車回家去了..
星期六` 同大姐出左尖咀個邊`
3姐之後刀離左` 行左陣*
我就出左葵芳搵佢地` =] 系公園9坐' LING早走*
之後同筱妍入左文娛打左陣雞`
撞到詠淇` =] 8點幾我走了!! 上左FD屋企*
11點幾走了`` 12點回到家!!



2006 年 9 月 27 日  星期三

 

-0-` 今日PE跑100米死Q左*
...... . . .. 冇命喇` 唉!! 好辛苦*
個太陽直射我個天靈蓋//
真系想死死死死死!! T^T ,,,,
成堆玩捉老鼠* 超搞笑!! 哈` 好玩牙..=]
[喂!! 吾好笑我地先得咖你xD]

唉T^T* 之後放學.. 搵筱妍`
-0-`` 搵佢D朋友* 我全部刀吾識,,
T^T `` 好可憐* 去左樓梯行行企企禁*
LING刀離左*=] 陪我牙佢.. 好好人*
見到2個好憎既人囉``-0-' FU*K
見到仁同佢條女*0* 我完全系O晒`
跟住佢地上左天晶`
5點30刀同LING走先嚕!!

今日撞到2次細忠`` =]



2006 年 9 月 26 日  星期二

 

唉` 2日冇打日記*  因為我懶?
吾系..系病到死左* T^T
好慘牙..病入膏肓!! 感冒.......
又咳又流鼻水` =[ 想死!!

星日` 出左葵興借書* 做功課!!
星1` 練啦啦隊* 同筱妍行街..
狂撞到佢D FD` 我完全吾識-O-'
我比左電話佢地`! -3-'

今日放學同筱妍行街街`=]
之後上左佢屋企玩電腦..
睇D賤人既XG` 想打死佢!!
嘔死囉` 學人扮架妹* [咳咳] xP

T^T天牙.. 比我快d好番喇``吾該!
我吾想禁辛苦牙,, ='(