-0-` 今日PE跑100米死Q左*
...... . . .. 冇命喇` 唉!! 好辛苦*
個太陽直射我個天靈蓋//
真系想死死死死死!! T^T ,,,,
成堆玩捉老鼠* 超搞笑!! 哈` 好玩牙..=]
[喂!! 吾好笑我地先得咖你xD]
唉T^T* 之後放學.. 搵筱妍`
-0-`` 搵佢D朋友* 我全部刀吾識,,
T^T `` 好可憐* 去左樓梯行行企企禁*
LING刀離左*=] 陪我牙佢.. 好好人*
見到2個好憎既人囉``-0-' FU*K
見到仁同佢條女*0* 我完全系O晒`
跟住佢地上左天晶`
5點30刀同LING走先嚕!!
今日撞到2次細忠`` =] |