♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 9 月 23 日  星期六

 

923洋先生`` 生日快樂*  哇卡=}
愈大愈令仔` 心想事成!

今日出左荃灣同我大姐*`!
1出到去就搵野食..xPPPPPPPP
去左食米線* =] OK LA'
之後行街街,, 買繽紛樂食*
勁鐘意食咖我!!! =) 呵呵... 家姐請*
之後上左我家姐度` 玩BABY*
之後同佢地落左大窩口個邊打遷秋*
哇哇哇` 有2個霸道王喔*0*
[細過我!!5.6年級左右;1男1女`]
超賤格囉` 蝦D細過佢既人* 討厭極!!
又扮晒串咀` DIU* 黑人憎..
玩完就上番我2姐家` 坐左陣就去食野*
食日本野` 飽到死左!!
好似有左 2個月身己* 哈xD
之後行左陣` 買左把傘就閃嚕!!

聽日做功課` 做到死* 想死! T^T
救命救命!! SOS` SOMEONE HELP ME?



2006 年 9 月 22 日  星期五

 

 

又到星期5`但功課多到死囉,
刀系虐待狂* 岑SIR* 陳SIR* 比最多!
 [ 我地班諗住玩虐待狂` ]
同MISS LAI講虐待狂D衰野*
佢個死野! 重話佢系好老師*0* 作死死死`
今日派報紙發現星島有何家麗*0*
哈哈..大家不防買份睇下[劍美人]xP
好累牙今日`T^T 就死!
家政` 整CHEER CAKE* 好成功!!
個個大讚好味`! =P 多謝大家'
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈*
放學個個沖晒落去拎CAKE` 期待既1刻*
=] 整得好令!! 有芒果咖``
之後拎完去左2E搵筱妍* 玩玩玩!!
好開心' 5點幾走嚕` 臨走個時仁* 妍*我*
3個玩007入子彈*   哈哈哈..大細路!
LING` 走先* 仁就搵佢家姐..
得我同筱妍行左陣` 1齊番歸!! =] 完滿*



2006 年 9 月 21 日  星期四

 

今日再次講下黃敏霞虐待狂`

 
番學個時我交野比佢` 佢捉住我隻手*0*
雙眼充滿淚光`[ 佢點會牙...]
身上充滿濃濃既香水..xD
佢講左D道歉既說話`又乜又乜禁..
又話要同我地班公開認錯喔..-0-'
哈哈哈哈哈.. 我地算吾算WIN左?!
之後又扮好人話今日吾洗重默同試默*
又話知我地辛苦`,, 但聽日要試默番囉!
當做補償啵-0-'' 嘿嘿嘿嘿,.
吾知系咪佢琴日去左教會` 誠心禱告*
覺得後悔` 做錯事.. 求上帝原諒'
所以佢今日禁樣呢?! 定系佢轉左死性?!
真系吾知嚕.. 重知我總系覺得佢系扮晒野囉//
今日上ENG` 講左句中文又做多樣功課喇..
唉!! T^T 時真時假* 時好時壞*
刀吾知佢系咩人離咖` -__________-?!
我地班就離癲咖喇` 想反抗囉!!