♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 9 月 17 日  星期日

 

牙貓生日快樂*=]
愈大愈令..心想事成!!

琴日同5級豬去左西9打機`
慶祝貓生日!! LING小姐冇離' 衰人*
跟住玩玩玩` 笑到死左喇!! 哈'
好開心' 同腳子賽車* 好野!! 我WIN左`
跟住就去左食甜品,,
好正牙*3* 好想再食也!!
跟住又去番西9坐,, 影相相*
大伙兒也有影貼紙相..
7點幾就1起出荃灣嚕,,等左勁耐`吹水!
JOIN埋LING*
佢地去左M記坐*好累-3333-'
 我就搵左我家姐先再JOIN番佢地`
跟住我第1次化妝' 化妝師.. 筱妍*=]
哇哇哇`` 真系好吾想見人*
我樣衰也我!! T^T 呠...
8點佢地去食韓燒` 同LING走左*
我就搵我大姐`10點幾番歸* 睇碟!!



2006 年 9 月 15 日  星期五

 

我決定同筱妍教啦啦隊!!
希望可以WIN喇`=] 努力牙仁社社員!xP
加油加油FIGHTING`!

CHIN` 陳AR講野講大成堂` 幾快@@'
MUSIC` 冇戴笛牙我, 發現勁多人刀冇戴*0*
小息個陣罰企` 但系刀系玩既* =]
C.L` 上網* SIR講咩刀吾理!! 哈,,xD
睇楊楊令仔照` 睇到我同我個FD發晒癲'
勁令爆超級無敵令仔牙!!
我暈喇...xD  但佢做番女仔嚕* 吾再做TB`
LUNCH` 食飽* 食墨魚丸* 用左$6*3* 勁呢``! 哈,,
EPA` MISS勁煩* 我地攬住個袋上堂刀吾得`
佢叫我放地下.. 我話: 哇..禁污糟!
佢: 放櫃筒喇` 放左* 但1陣我又拎番出離!
好吾舒服牙..冇左個袋! 冇晒安全感xP
之後佢又嘈` : 你下次吾好咩D禁貴重既書包番離喇,,
我: 刀吾系好貴重姐`
[ 貴同吾貴我刀吾會放系地下囉吾該..]
之後佢又扮晒野話:你冇戴書牙,, 有冇出離寫名牙?!
我: 寫左喇` {老啤} 佢: 吾出聲! 之後佢又串我喔` DIU*
HIST` 悶刀仆嘟* 好辛苦,, 想訓!! T^T
放學系學生留左4點幾,, 搭車個陣鐘鐘下.. 釣魚`
5點幾番到家,, 7幾點個時訓左半個鐘*



2006 年 9 月 14 日  星期四

 

 

MSN: BABEYUKI1314*  請ADD我!

1早系學校附近發生交通意外..
睇吾到事情既經過-0-
今日好忙哇`成日搵歌* 揀歌*
搞啦啦隊D野,, 而家先得閒打下日記!
忙到透吾到氣!! xPPP
CHIN`陳SIR勁搞笑* 做問答!
MATH`悶! 畫公仔..
H.E`整芝士薯餅* 手忙腳亂//
{焦窿薯仔餅}
吾系太好食!!  T^T 失敗!
LUNCH`把鬼火* 小食部D牙姑態度勁差!
DIU* 好黑人憎,, D野遲早食死我地*
HIST`發夢...* 釣魚!! =)
ENG`CRAZY MISS*=[
連作文刀要好似考試禁囉..
[分開坐* 中英文吾講得* 問字吾得*]
而家好憎ENG堂!  哼``