我決定同筱妍教啦啦隊!!
希望可以WIN喇`=] 努力牙仁社社員!xP
加油加油FIGHTING`!
CHIN` 陳AR講野講大成堂` 幾快@@'
MUSIC` 冇戴笛牙我, 發現勁多人刀冇戴*0*
小息個陣罰企` 但系刀系玩既* =]
C.L` 上網* SIR講咩刀吾理!! 哈,,xD
睇楊楊令仔照` 睇到我同我個FD發晒癲'
勁令爆超級無敵令仔牙!!
我暈喇...xD 但佢做番女仔嚕* 吾再做TB`
LUNCH` 食飽* 食墨魚丸* 用左$6*3* 勁呢``! 哈,,
EPA` MISS勁煩* 我地攬住個袋上堂刀吾得`
佢叫我放地下.. 我話: 哇..禁污糟!
佢: 放櫃筒喇` 放左* 但1陣我又拎番出離!
好吾舒服牙..冇左個袋! 冇晒安全感xP
之後佢又嘈` : 你下次吾好咩D禁貴重既書包番離喇,,
我: 刀吾系好貴重姐`
[ 貴同吾貴我刀吾會放系地下囉吾該..]
之後佢又扮晒野話:你冇戴書牙,, 有冇出離寫名牙?!
我: 寫左喇` {老啤} 佢: 吾出聲! 之後佢又串我喔` DIU*
HIST` 悶刀仆嘟* 好辛苦,, 想訓!! T^T
放學系學生留左4點幾,, 搭車個陣鐘鐘下.. 釣魚`
5點幾番到家,, 7幾點個時訓左半個鐘*
|