哈哈` 等左你好耐喇 ,, 星期六*
聽日就系喇,, 好似話我姨媽姨丈表哥離香港`
叫我去睇秋官寶珠姐個個舞台劇*
我超級無敵勁吾想囉吾該``T^T 吾好迫我!
今日心情幾好哇*=} 嘻嘻!
ENG` 默書* 吾識,, 被罰抄-0- 變態老師!!
CHEM` 李SIR教! { 第3個訓導教我地了} -U-
勁好笑,, [系廁所入面洗廚房]
又同佢講名牌` 話本身名牌 3吾值$5000蚊件*
但買牌子$4000' -OO- 講講下又落堂嚕*=]
ART` 悶悶悶,, 成堂聽個MISS廢UP* 唉!!
LUNCH* 食碗仔翅` 以後刀吾離理間野食野!!
PUT` 陳SIR叫我 [吾洗怕` 當他們是笨蛋]! THZ*=}
出去逐個用普通話介紹自己D冇人知既野!
(我話我2,3年級拍過廣告) -O-'
又話我似系度選美喔` 又話我笑得好可愛-V-' 傻喇*
MATH` 做功課* =P 抄 NOTEEEEEEE !
放學見到MISS LAI* 我: MS LAI* I MIZ U !
佢: ME 2* 我: I LUV U 2` DO U LUV ME ?!xP 佢點頭*
我: U ARE SO BEAUTIFUL! ! xPPP
佢笑了* 跟住成堆女仔傾左陣計*=] 散場*
之後LING早走* 同腳子個D去左葵興影學生相,,
吾該紫珊幫我拎*=] 影完去左M記食野,, 5點走了! |