開學T^T 勁吾想*! 可憐的1天..
今日比人捉左個頭` 未染番黑也!@@
筱妍* 馬仔*刀比人捉左牙!! T^T 慘..
[ 馬仔是冤枉的!! ]
捉左好多人也` 十幾廿個咖刀..!
我地罰企左足足3個鐘` 坐刀冇坐過囉* -00000000-'
累到死左囉*0* 隻腳子好痛囉,, 嗚* ='(
MISS羅話我破壞左F.1,2既乖女形象.. =U='' 下!
之後打比牙媽囉` 之後UP野! 話比機會囉*
星期1搞掂個頭喔`! 番學早會留低比佢睇番`
放左同月玲出荃灣` 買作業同影學生相..好樣衰* 唉!!
之後去左同佢D FD食野! 超吾好意思!
買野染黑* 行左陣..LING走了*
之後搵媽同家姐` 牙媽神奇冇嘈我* =]
11點幾番屋企*!
|