♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 10 月 22 日  星期日

 

琴日同LING 1點幾出左旺角*
叫埋揚B` 側田`
佢地成4點幾先離囉,,-U-
之後死揚B成日串我..
我咪嬲佢囉!! 嬲爆爆走左-0-'
之後比佢地搵到我*0*
我又串番揚B` 佢發脾4*3*
又走左* 之後講SORRY冇事嚕!
重做左同盟` 哈哈哈*=]
之後我同側田做媒人'
叫揚B追LING` 叫揚B拖LING*
之後揚B真系上去撓住LING`
LING勁無奈-U- 嘿,,
撓撓下.. 揚B重拖住LING添xDD
我同側田成功左`=)
揚B同LING又行左1大步嚕,,
之後我地搵PAKCO個D`
去左網吧` 悶到嘔,,-V-'
之後8點幾LING,我,側田走先..
死揚B掛住打機吾送LING` 死仔!!
之後我去左我大姐公司坐*
其間收到個SMS..發生左D野.. 唉!
喊左出離` 之後10點幾去左搵柱男個D*
諗住搵佢地傾計` 點知佢地掛住打機-3-'
哈哈.. PAKCO個D勁好笑!!
比文仔咬左4啖` 系我叫佢咬咖*
忍住吾叫出離``=]
之後11點幾PAKCO送左我搭車走了!



2006 年 10 月 18 日  星期三

 

- 早會` 陳SIR同左我講D野..
佢真系挺關心我的!!
多謝你` 我有咩會找你的了!!
- ENG` MS WONG 又發癲'
比左勁多功課囉!!
- CHIN` 冇戴書* 陳SIR罰我...
今日吾可以喊,,! 如果吾系,,
請我食糖食到肥`xP
之後又攞我離開玩笑!! 唉-0-'
好似大細路哇``=P
-GEOG` 剪剪貼貼* 做自己野又2堂=]
- PUT` 轉左上CHIN*
同樣是陳SIR` 又攞我離開玩笑,,
今次好過份` 我抗議!! 佢叫我..
我就慢幾拍先應佢!!
哼哼哼` 1系吾理佢* 啤住佢*
太過份了!! T^T
放學行行行` 同LING系天晶坐!!
[ 我只系識濤濤咖咋xD] 講笑姐`



2006 年 10 月 17 日  星期二

 


琴日系令妹生日` 生日快樂!
愈大愈令' 心想事成!!
送你的禮物特別吧!! 好好保全呢xD
知道嗎??????! =)

今日LUNCH` 再次哭了! T^T
再次很多人圍著我哇`
謝謝TIFF的糖糖,,令妹的擁抱,,
4仔既紙巾`xD 還有...
YOYO, 思欣, 可兒, KAKI, 樂鈴的關心'
非常感謝` !! =]*****
還有腳子* 婉琪* 紫珊* CAT*
放學行左陣街街便歸家了!!