琴日同LING 1點幾出左旺角*
叫埋揚B` 側田`
佢地成4點幾先離囉,,-U-
之後死揚B成日串我..
我咪嬲佢囉!! 嬲爆爆走左-0-'
之後比佢地搵到我*0*
我又串番揚B` 佢發脾4*3*
又走左* 之後講SORRY冇事嚕!
重做左同盟` 哈哈哈*=]
之後我同側田做媒人'
叫揚B追LING` 叫揚B拖LING*
之後揚B真系上去撓住LING`
LING勁無奈-U- 嘿,,
撓撓下.. 揚B重拖住LING添xDD
我同側田成功左`=)
揚B同LING又行左1大步嚕,,
之後我地搵PAKCO個D`
去左網吧` 悶到嘔,,-V-'
之後8點幾LING,我,側田走先..
死揚B掛住打機吾送LING` 死仔!!
之後我去左我大姐公司坐*
其間收到個SMS..發生左D野.. 唉!
喊左出離` 之後10點幾去左搵柱男個D*
諗住搵佢地傾計` 點知佢地掛住打機-3-'
哈哈.. PAKCO個D勁好笑!!
比文仔咬左4啖` 系我叫佢咬咖*
忍住吾叫出離``=]
之後11點幾PAKCO送左我搭車走了!
|