♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 11 月 4 日  星期六

 


成績公佈``
11科* 4科肥* 2科未派*
中,西史,PHY,數 肥晒`=)
好開心中文合格囉` =]
全班第4* [68/120]

昨晚3點幾` 又同上次1樣* -3-'
比人嘈醒` 今次醒水吾聽*
由得佢震!! =D
唉.. 好煩牙// 袁先生*
你吾好系個個時候打離喇..
吾好再打喇.. 我要訓咖*
你吾洗姐* 吾代表我吾洗訓囉`
你有咩第2日再講喇..
麻煩你`` =]



2006 年 10 月 28 日  星期六

 


昨晚同大姐出尖東睇[臥虎]* 睇到想喊`T^T
今日出左荃灣` 同LING個D睇[妄想]`
實在錯綜複雜* 難明白'
但最後刀明既``=] 套戲講個D野真系好岩*
唉唉唉!!  -0-' 牙SA做得真系吾錯*
梁洛施就真系吾掂` [個人意見]
但成套整體離講刀OK既!!
你地想吾想睇?! 4粒星星推介****
識左個新朋友*** HELEN` =}

系喇` 送上好消息1個吧*
英文..合格` 滿足*  [56.5]`
哈哈哈哈' 真系好開心囉*=) ` 難得牙!!
可能系我媽媽給我的紫水晶幫助我*
真系好好好好高興* 我要多謝紫水晶`
我的媽媽和家人* 我的所有朋友* 我自己*
重以為主科會死晒添也` 嘻*
希望F.3既同學* 全部直升中4`



2006 年 10 月 25 日  星期三

 


統測到了.. 死晒* 冇咩心機溫!
由今天起,, 休站至星期五*
盡我所能` 溫習溫習再溫習!!`
但系我懶懶懶懶懶懶再加懶*
我可以點?! 近日心情起伏較大*

昨晚凌晨4時..正熟睡*
朦朧間感覺到手電在震動著..
手也懶得拿起來看..
因很累`` 病了似的* 吃了藥..
但電話震動著震動著`
吹促著我快點聽電話似的..*
拿起看看原來是袁柏倫-O-'
我不想接便放下電話..
幸好再震動了幾下.. 終於完了!
過了幾分鐘` 不知為何半睡醒..
打回給他` 我出不到聲音,,很細很細聲*
我用氣來跟他說了幾句話,,
但竟然說[很悶]!
天牙.. 為何你不去睡?! -U-我問..
他回答: 不了.. 不睡*O*
忘記說了什麼` 只是幾句話* 但給他抄醒了!
在床打滾了1回..再熟睡了!! =]