BABEYUKI PHOTO ALBUM* QOOZA* CHAT ROM* LOGIN*
♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*
♧ BIRTH ` 19920819* 14*
♧ MSN ` BABEYUKI1314*
♧ ICQ` 314 998 146*
♧ INTEREST ` SING* SLEEP*
成績公佈`` 11科* 4科肥* 2科未派* 中,西史,PHY,數 肥晒`=) 好開心中文合格囉` =] 全班第4* [68/120]
昨晚3點幾` 又同上次1樣* -3-' 比人嘈醒` 今次醒水吾聽* 由得佢震!! =D 唉.. 好煩牙// 袁先生* 你吾好系個個時候打離喇.. 吾好再打喇.. 我要訓咖* 你吾洗姐* 吾代表我吾洗訓囉` 你有咩第2日再講喇.. 麻煩你`` =]
昨晚同大姐出尖東睇[臥虎]* 睇到想喊`T^T 今日出左荃灣` 同LING個D睇[妄想]` 實在錯綜複雜* 難明白' 但最後刀明既``=] 套戲講個D野真系好岩* 唉唉唉!! -0-' 牙SA做得真系吾錯* 梁洛施就真系吾掂` [個人意見] 但成套整體離講刀OK既!! 你地想吾想睇?! 4粒星星推介**** 識左個新朋友*** HELEN` =}
系喇` 送上好消息1個吧* 英文..合格` 滿足* [56.5]` 哈哈哈哈' 真系好開心囉*=) ` 難得牙!! 可能系我媽媽給我的紫水晶幫助我* 真系好好好好高興* 我要多謝紫水晶` 我的媽媽和家人* 我的所有朋友* 我自己* 重以為主科會死晒添也` 嘻* 希望F.3既同學* 全部直升中4`
統測到了.. 死晒* 冇咩心機溫! 由今天起,, 休站至星期五* 盡我所能` 溫習溫習再溫習!!` 但系我懶懶懶懶懶懶再加懶* 我可以點?! 近日心情起伏較大*
昨晚凌晨4時..正熟睡* 朦朧間感覺到手電在震動著.. 手也懶得拿起來看.. 因很累`` 病了似的* 吃了藥.. 但電話震動著震動著` 吹促著我快點聽電話似的..* 拿起看看原來是袁柏倫-O-' 我不想接便放下電話.. 幸好再震動了幾下.. 終於完了! 過了幾分鐘` 不知為何半睡醒.. 打回給他` 我出不到聲音,,很細很細聲* 我用氣來跟他說了幾句話,, 但竟然說[很悶]! 天牙.. 為何你不去睡?! -U-我問.. 他回答: 不了.. 不睡*O* 忘記說了什麼` 只是幾句話* 但給他抄醒了! 在床打滾了1回..再熟睡了!! =]