♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 9 月 6 日  星期三

 

信生*多謝你日日陪我解悶..=P
今日如常禁上堂`
7點幾陳SIR已系班房又恭候我地!
1個1個哮門* 講早晨先可以入去'
今日番全日嚕,, 唉!! 今日比陳SIR暗串左我3次*-0-
第1, 串我染頭髮* 第2, 同上* 唉// ='(
第3, 拎我同我隔離個位男同學離講笑*
可憐!!  真系..*0*!  唉唷,,
成班做個D暑期作業激死陳SIR`
差D咆哮牙佢,, 真系嚇人* -^-'
跟住好平安禁過左2堂`
MATH* 悶悶悶* 刀系殘酷牙SIR' 廢UP !
H.E* 傾計計計* 我串左羅貞1句` 佢老啤我xP 哈'
HIST* 悶悶悶, 問咩系第1次世界大戰?! -U-
又問點解有第2次` 我話, 有第1次就有第2次咖喇!
真系無聊``陸雲吞! =DD
ENG* 又比MISS黃嘈` 話我暑期作業未做晒-0-
正常也``=] 但系佢話我:
你下次再做禁少我就記你名* 罰抄! -________-
我拿拿臨抄晒交* 又話要拎番家改答案-V-
冇喇喇派左成疊簿` 要拎晒番家* 收左D咖喇其實*
唉,, 辛苦*重死左!! T^T  5點幾番到家嚕*



2006 年 9 月 5 日  星期二

 

琴晚喊過` T^T 多謝信生吾出街陪我*
跟住同信先生傾電話傾到1點先訓`
早上7點幾信先生發神經打離,,-00-
聲音微弱* 猜想是未訓醒吧! 但他說被人抄醒呢*
那麼我叫他繼續睡` 睡醒打給我! 之後出門了!
今天如常地比陳SIR叫肉麻名字*
哇哇哇* 日日1早CHEAK 校服!
佢1眼就睇出我冇燙裙*0* 厲害厲害!
佢成日刀講笑囉` 暗中戴有串人成份'' 成班刀笑!! =]
今日佢同我講左句野,,佢話:
XX ! {肉麻} 你成日刀笑既! 真系XX (聽吾清楚)
你笑咪幾好囉-_____________- 什麼意思?!
真攞命也`! BIO.. 悶悶悶* 傾傾傾計 !
CHIN.. 陳SIR講笑講左1堂多* 得5分鐘講書`
還幸運地比他點中! 多得我隔離個位吾識答`
叫我幫佢答囉* 我又吾識啵-0-''
ENG` WE MUST SPEAK ENG IN ENG LESSON*
如果吾系會有功課做喔!! -0-''
WE CAN CHAT ! BUT WE MUST SPEAK ENG*-3- 
SO I  SPEAK ENG TO CHAT WITH MY CLASSMATE ! 
好快就放學嚕,, 同LING去滿記食甜品` 超好味!! 正*
之後去3聯會合腳子佢地` =] 吸收文化氣息*xD
太好了!  為何終令人心礦神怡*!! =P



2006 年 9 月 4 日  星期一

 

 

番學第2日` 1入門口就比羅貞捉住*
真系嚇死人! 檢查我既頭髮@@
順利過關``=] 跟住就勁抄功課!!
排隊個陣又檢查校服` -00-' 好彩冇事!
第1,2堂班主任課` 可憐的我* 因為開學個日吾系度!
{比人罰企3個鐘個日*0*}
就被迫同個男仔坐,, 幸好後面是女孩子*=)
之後牙SIR嗌得我好肉麻* 救命,,
又系禁叫我做野囉*!   痴線`` 又迫左去做英文科科長!
慘慘慘慘慘慘慘! T^T
但系,, MR陳勁搞笑*   笑死我地班!! 哈`
之後上PHY* 悶悶悶,, 傾計計計計計*
牙SIR吾理`` 又扮晒野吾戴書xDD
話禁快.. 上ENG* 悶悶悶..
勁吾想理個MISS教英文* 變態MISS離既*-U-
默書吾合格* 重默!! 默到岩晒為止囉,, 吾該! 殘酷*='(
我地3D班` 以後刀吾洗旨意有好日子過嚕...
放學食左少少野` 行離行去* 2點幾番到家了!