信生*多謝你日日陪我解悶..=P
今日如常禁上堂`
7點幾陳SIR已系班房又恭候我地!
1個1個哮門* 講早晨先可以入去'
今日番全日嚕,, 唉!! 今日比陳SIR暗串左我3次*-0-
第1, 串我染頭髮* 第2, 同上* 唉// ='(
第3, 拎我同我隔離個位男同學離講笑*
可憐!! 真系..*0*! 唉唷,,
成班做個D暑期作業激死陳SIR`
差D咆哮牙佢,, 真系嚇人* -^-'
跟住好平安禁過左2堂`
MATH* 悶悶悶* 刀系殘酷牙SIR' 廢UP !
H.E* 傾計計計* 我串左羅貞1句` 佢老啤我xP 哈'
HIST* 悶悶悶, 問咩系第1次世界大戰?! -U-
又問點解有第2次` 我話, 有第1次就有第2次咖喇!
真系無聊``陸雲吞! =DD
ENG* 又比MISS黃嘈` 話我暑期作業未做晒-0-
正常也``=] 但系佢話我:
你下次再做禁少我就記你名* 罰抄! -________-
我拿拿臨抄晒交* 又話要拎番家改答案-V-
冇喇喇派左成疊簿` 要拎晒番家* 收左D咖喇其實*
唉,, 辛苦*重死左!! T^T 5點幾番到家嚕*
|