♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 9 月 13 日  星期三

 

重申1次..麻煩*吾該*大家ADD番我`!!
未ADD者, 請馬上ADD番我!
我會在這日記不斷提醒大家的!
直到我厭了為止*!!!!!!!!
[email protected]

今日1早就落起狗屎來`` 討厭麻煩得很!!
唉!! 好可憐,, 濕左大半個身*
回到學校D同學又開冷氣` 攪到我好似傷風禁'
好辛苦好辛苦,, 好想死! T^T
陳SIR交托左佢最心愛既SUPER BOY簿櫃鎖匙比我'!
BIO`  悶悶悶, 勁想訓覺*
CHIN` 勁好笑囉牙SIR' 佢點中我答問題..
我呆企著....之後我駁佢咀`[ JUST PLAY]
ENG`悶蛋堂* 快睡著了!! 真的很辛苦` 死撐著@@
LUNCH` 系學校食! 薯餅*雞翼*腸仔*益力多*
GEOG`  悶悶悶, 我合眼就睡著嚕,,
釣魚* 忠忠下.. 醒! 又忠忠忠忠.. 醒*
PUT` 陳SIR超搞笑,, 串咀*  哈哈哈!
放學` 同LING* B.BOO* YAN* 行街,, 可憐!!
我同LING做左電燈膽`` 吾好意思*



2006 年 9 月 12 日  星期二

 

 

好慘囉! 之前個個MSN用吾到咖喇`
各位ADD番:[email protected]
吾該晒`=] 記住ADD番我哇*!!

今日.. 陳SIR 1早大發雷霆`惡左N多*
MATH`悶悶悶..抄抄抄! 吾該方包//
PHY`悶* 傾計..
ENG`又玩無聊GAME* 悶死!!
LUNCH`食粥* 抄面*
CHIN`陳SIR回覆正常* 好搞笑牙佢! 笑足2堂=P
J.A` 唱校歌* 玩野!! 有條女介紹睇書心得*
講野成個中度弱智禁囉`講野又大聲!!
轟炸我隻耳``痴線!! -__________________-
放學去社員大會* 冇喇喇比人叫左我講野..
問我對啦啦隊有咩感想囉//
-0000- 多得個死人社長花生* 唉T^T
之後4點幾同筱妍行左陣`5點幾6點番到家嚕!!



2006 年 9 月 11 日  星期一

 

 

又星期1喇,點解時間過得禁快?
吾想番學囉`T^T
TODAY..
C.HIST`好耐冇見喇,馮SIR* 發福左xP
但系上堂刀幾悶囉* 唉..
MATH`SIR話我做個D功課吾得* 罰企'
上訴*成功`好野!坐低'悶=[
P.E`度高磅重* 我又矮又肥囉吾該`
報數:160CM`44KG`唉!
[KEEP FIT NOW!!!!!!!!!!!!!]
LUNCH`筱妍陪我拎相*系葵興OK食!勁難食xP
EPA` 悶到嘔屎* 唉!! 發夢傾計`
ENG` MISS請食野`普通野,,同金莎差吾多姐*
但MISS又話系外國買`BETTER THAN金莎!
食落咪又系差吾多又細粒喔!!車*
放學系同腳子個D系M記坐`5點30走了!=]