重申1次..麻煩*吾該*大家ADD番我`!!
未ADD者, 請馬上ADD番我!
我會在這日記不斷提醒大家的!
直到我厭了為止*!!!!!!!!
[email protected]
今日1早就落起狗屎來`` 討厭麻煩得很!!
唉!! 好可憐,, 濕左大半個身*
回到學校D同學又開冷氣` 攪到我好似傷風禁'
好辛苦好辛苦,, 好想死! T^T
陳SIR交托左佢最心愛既SUPER BOY簿櫃鎖匙比我'!
BIO` 悶悶悶, 勁想訓覺*
CHIN` 勁好笑囉牙SIR' 佢點中我答問題..
我呆企著....之後我駁佢咀`[ JUST PLAY]
ENG`悶蛋堂* 快睡著了!! 真的很辛苦` 死撐著@@
LUNCH` 系學校食! 薯餅*雞翼*腸仔*益力多*
GEOG` 悶悶悶, 我合眼就睡著嚕,,
釣魚* 忠忠下.. 醒! 又忠忠忠忠.. 醒*
PUT` 陳SIR超搞笑,, 串咀* 哈哈哈!
放學` 同LING* B.BOO* YAN* 行街,, 可憐!!
我同LING做左電燈膽`` 吾好意思*
|