今日系屋企吽.. 悶悶悶* -()-'
做暑期作業! 求求其其` 吾想做牙!! 煩*
琴晚知道左自己升咩班嚕* {鳴謝董SIR}
入左3D囉... 我地班主任系陳耀潔先生' 慘慘慘..
勁開心' 吾洗同林嘟嘟1班` 吾洗對住佢.. 拍掌慶祝!!
但佢同左LING1班囉..*O* LING真系...
慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘*
佢3C也! MISS YIP班主任喔=] 幾好人也`
腳子, 紫珊* 牙貓就3B` MISS HO ' 何嘉麗也@@
好慘慘慘慘慘慘..T^T
而家個頭啡金色{偏啡}也' 系陽光低下..十分明顯 !!
番學又吾知點喇`` 實比羅精捉喇..=(
吾想番學.. 吾想禁快完左個暑假牙吾該! T^T |