♥ABOUT ME♥


♧ NAME ` MY NAME IS YUKI*

♧ BIRTH ` 19920819* 14*

♧ MSN ` BABEYUKI1314*

♧ ICQ` 314 998 146*

♧ INTEREST ` SING* SLEEP*

 

♥MY LOVE♥

 

 

 

 

♥GUEST BOOK♥

最近三個月尚無任何留言
 


2006 年 8 月 30 日  星期三

 

 

今日2點同3姐出左旺角買野準備番學..'
首先行左瓊華睇袋'
之後去左女人街[3姐要買野]-0-*
再去朗豪坊睇*3姐刀有掃貸'
我就去左MUJI買文具xD  好多人也-000-
買左MUJI CHOCO 泡芙食.. 幾好食也*= )
之後又去番瓊華買袋! 買完就去買作業*
去左商務問* 冇貸'
去左漢明.. 排長龍` *O* 吾買住嚕*
跟住就去DHC買野* 做左會員喇終於' =]
 之後  TEA TIMEEEEEEEEEEEEEEEEE *
去左仙跡岩飲野.. 食吐司* 杯野飲好味>W<
之後我叔叔急CALL* 叫我出番荃灣!
之後即去喇..' 去左惠康掃左好多野.. -U-
之後有壽司食' 7點又去左食面* 食食食!
變左大肥婆嚕```xD    吾見人喇!!   =P
11點幾12點番歸* =]

明天就是暑假的最後1天了>/\<'
所謂.. 快樂不知時日過!!



2006 年 8 月 29 日  星期二

 

 

今日系屋企吽.. 悶悶悶* -()-'
做暑期作業!  求求其其`  吾想做牙!! 煩*

琴晚知道左自己升咩班嚕* {鳴謝董SIR}
 入左3D囉... 我地班主任系陳耀潔先生' 慘慘慘..
勁開心' 吾洗同林嘟嘟1班` 吾洗對住佢.. 拍掌慶祝!!
但佢同左LING1班囉..*O*  LING真系...
慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘*
佢3C也! MISS YIP班主任喔=]  幾好人也`
腳子, 紫珊* 牙貓就3B` MISS HO ' 何嘉麗也@@
好慘慘慘慘慘慘..T^T

而家個頭啡金色{偏啡}也' 系陽光低下..十分明顯 !!
番學又吾知點喇``   實比羅精捉喇..=(
吾想番學..  吾想禁快完左個暑假牙吾該! T^T



2006 年 8 月 28 日  星期一

 

 

今日再出左荃灣同3姐買作業*  連續3日出荃灣喇-0-
去左自力' 再去3聯買喇...
得番4本未買..'  9月1又買嚕` 刀吾趕既 *=}
買完去左哈迪斯食野..又行左陣街`
去左新之城買野食買野食*-3-'
又點左歌` BRITNEY SPEARS 既 TOXIC '
記得佢地只系得BRITNEY既理1首歌*
之前點過DO SOMEIN ' 系冇個囉-_____________-
好野`` 好快播我點既1首歌喇* >3333<
之後就番歸嚕``

P.S. 岩岩收到消息' :
SUKI妍 系地鐵站見到我同我家姐* -00-
禁岩既,, =}  但我見吾到佢喔` -V-
SUKI : 我同佢你真系有... 緣緣緣緣緣份 xP