- - 200Bao!.
沒拍拖正代表妳未受罪-
無伴侶是正因不想插對.
bao3ao
暱稱: 大老寶.
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要穩醫神阿.
你想要甚麼?
oh my god.
2008-03-29
2008-03-24
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 63
今日人氣: 2
累積人氣: 10708
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天


二零零七年-三月三十一日. 愉快 分類: 未分類



2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


翻學了! 分類: 未分類

 

 

 

勁開心哦!終於兜開學了!!

識佐好多朋友囝蠟!又好玩!勁搞耶哦!我地班有22人!

男囝就好多哦!多過女囝!哈哈!個先生又好玩德!成個班兜顛噶!!

我地上課就係度炊水!玩蠟!傾計!咩兜可以做!我就同我隔離噶玩井字過3關!打大炮哦!!好好好玩哦!!

之後休息!成班同學就係出面褒煙!我艮乖!!肯定就nonono辣!睇住距地食lor!!!!!

第1日同第2日噶lunch就係附近噶茶餐廳度食車囝麵辣!先9蚊1份!今日呢.我地就去佐新城市度食元朗壽司!!好好味喔~~

.........

不過好可惜哦!我地上多個星期!就休息1個月!之後就要再開學認真學耶了!

5知會再同邊個1個班呢!?唉唉!

唉!好攰喔!訓覺覺辣!哈哈....

 



2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


2007-03-25 愉快 分類: 未分類

 

 

 

 

努力讀書..加油加油....

 

 

 



2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


2007-03-22 不安 分類: 未分類

 

 

 

愛一個上一課.

越黎越5想拍拖了.

5指網絡虛假.連人兜好虛偽阿.

拍散拖.戀假愛.真係會好攰.努力讀書蠟.

前途先係最緊要...

 

 



2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天


原來轉換生活可以讓我領悟.. 分類: 未分類

 

 

 

26號就開學了.好驚阿.驚5習慣.

我持終覺得香港5係我生活噶地方.

持終有一日我會走.我真係5想有新生活.亦兜5需要..

5知點解.成日兜會唸起公公.

好卦住距阿.好後悔我以前成日激距.鬧距.

成日出去玩.要距擔心我.其實裹時兜有少少後悔噶!

安安出去玩時.就連早到晚黑11點翻企.距兜會打爆我機.兜一定要穩到我.

電話打到我企係屋企門口兜種係度響艮.

之後...到我5翻屋企訓了.距開始5係幾打比我了.只有時打比我.問我翻5翻屋企食飯.

裹時見到蘇佳欣媽咪成日打電話黎穩距!我兜覺得好煩噶.點知後來.

我好羨慕.好懷念阿.如果我公公兜打個電話黎.問我係邊.或者鬧我2句.叫我死翻屋企兜好阿.我可能會開心好多.

以前距成日問我.我出去一晚可以去邊.我話我去上網姐.距話係咪去做3陪呢.?

呵呵.正常人唸法辣.出黎玩艮耐.比人話我花貨冒所謂.自己知自己事辣.好彩.我同丹同蘇兜冒咩出事.應該興幸噶....

連中秋節我兜5翻屋企食飯.可想而知.我裹時係幾艮賤格.

5知點解.黎佐香港.唸佐好多耶.

如果真係要2年後先可以翻韶關.我5知會點.我捱5捱德到.

又或者.我公公.距會5會等我........

我公公話.只要我乖.距就會好開心.

我2+真係好乖了.你知5知.?但係我好想翻韶關阿...

好卦住你阿..以後我5會鬧你.5激你.我會好乖.我知.你兜好卦住我噶.......

仲有阿姨.我兜好卦住你阿..

我以前成日兜鬧你噶.不過裹時係冒心噶.嬲德蹟.先會艮..

口出狂言嘛..嘻嘻..我知你5會嬲我噶...

記德我上次比電話你.話好卦住你...你話你成晚兜訓5著..哈哈.

好開心/你話過.遲d你會同偉偉同姨丈黎探我噶..我一定記德記住噶.......

 

 

 



2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


我挺你. 滿足 分類: 未分類
 
 
平常兜狠努力.偶爾要發神經.
想平衡壞情緒.就不能太淑女.
你愛情快倒閉.我也剛生完病.
不需要甚麼同情.
越受傷越無敵.
為了昨天在傷心.
不如為了明天去拼命.
哭哭啼啼的生氣.
不如開開心心去爭氣.
一個人被肯定.總有人不太服氣.
只有誰有力氣.讓全世界兜高興.
多少次快不行.還不是撐過去.
灑脫是種超能力.
能打敗大難題.
聰明.比不上有好心情.
愛笑的人兜蠻受歡迎.
容易碰上好運氣.
沒有甚麼好擔心.
還有你挺我我挺你.
 
 
-------------------
她奶奶的..
說德超級好阿..
沒錯沒錯........
還有你挺我我挺你阿.
哈哈..
 
 
 
 


吃不到的醋. 分類: 未分類

 


你以為最酸的感覺是吃醋嗎?
不是的,最酸溜溜的感覺是沒權吃醋。
根本就輪不到你吃醋,那是最酸最酸的。
你暗戀的那個人,你能吃他的醋嗎?
眼看著他跟情人甜甜蜜蜜,眼看著他對其他人好,你就是沒資格吃醋。

你的喉嚨,酸得差點兒冒出泡沫來。

你喜歡那個人,他也知道,但他不喜歡你。
他跟誰來往,跟誰戀愛,也輪不到你吃醋。
他對某人特別好,你恨得牙癢癢,好想走到他面前,
質問他:「你幹嘛跟她這樣好?」
然而,妳是誰?

即使望著她和他手牽手,她替他整理衣服的領口,
甚至坐在他的大腿上,妳也無權說些甚麼,妳只能在心裡恨她。

舊情人的醋,你也無權再吃。
大家已經分手了,他跟誰在一起,不關你的事。
他說不過會永遠懷念你,永遠保護你,那又怎樣?
他可沒說過永遠不愛其他的人。
他有了新的對象,他投入一段新的戀情,你從來沒見過他對一個人這麼好。
你很想跟他說:「我討厭你跟她在一起!」但你們不是已經分手了嗎?
吃醋也要講名分。

吃不到的醋,是最酸的。很想吃你的醋,但我是你甚麼人呢。


2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


沒事了.. 愉快 分類: 未分類

 

 

 

 

哈哈.

感冒終於兜好翻了...

終於不洗再用一個鼻哥窿透氣蠟..

好鬼死舒服噢..

唉唷.妹頭妹頭.

你看我現在不是好了嗎.?

老是婆里婆氣的..

小心這麼長氣變老太太蠟...

好了好了..寶寶現在好了..

不要擔心我了阿..

你自己也要好好照顧自己噢...

 

 



2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


... 疑惑 分類: 未分類

 

 

 

 

 

 

                          

                                          被愛的女孩是最幸福的。



2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


2007-03-07 分類: 未分類

 

 

 

人一病起來就真係邏命蠟..

好鬼凍wor..

不過好開心蠟..

有梗多人關心我..

由其係潮館d老友記..

咦..相信我蠟..

我會好快好翻噶...

加油加油...