- - 200Bao!.
沒拍拖正代表妳未受罪-
無伴侶是正因不想插對.
bao3ao
暱稱: 大老寶.
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要穩醫神阿.
你想要甚麼?
oh my god.
2008-03-29
2008-03-24
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 63
今日人氣: 0
累積人氣: 10712
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


額。 感動 分類: 未分類

 

 

 

怎麼辦。

我忘記要怎麼弄了。

把日記儲存的圖片兜刪了..

555.現在日記本狠難看阿.

怎麼辦嘛。又忘記怎麼弄呢。

灰死蠟,



2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


我不堅強. 分類: 未分類

 

 

 

其實我1點也不堅強.

我討厭別人說我狠堅強.

1直以來.我和其他女孩子兜是1樣的.

在不開心的時後.也會放聲大哭.

因為你.我所流下的眼淚.也不會少.

我以後也不想回韶關了.

不回了.

回去也沒意思.

我要在這裡好好的生活..

 

 



2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


2007-01-20 不安 分類: 未分類

 

 

 

 

天阿.

今天真的狠不開心.

我終於又再嘗到給自己心愛的人欺騙的滋味了.

真的狠不開心.我令願他甚麼也不說.甚麼也不要做.

-55555.煩死了.

 

 



2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天


沈陽走呢. 感動 分類: 未分類

 

 

 

5555..

沈陽今日走蠟..好5舍得喔..

安安打電話比我.

唉.不舍得不舍得...

遲d兜要等距打比我了.

鬱悶..

 

 



2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


2007-01-14 分類: 未分類

 

 

 

今日沈陽生日喔.

哈蛤.又大個囝了.

16歲定17歲?...5知5知哦..

 

 

 



2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天


鬱悶/ 無奈 分類: 未分類

 

 

 

今日同沈陽行街!想死.

先前距同距姨丈就黎我屋企樓下接我.就車我地去新城市廣場..

落佐車.我地就上佐2樓.5識行喔.距就推捨責任比我.話我住沙田兜5識行.額....

之後就轉移地方.去佐旺角.不過我地就5識係沙田坐車.就過佐座橋.(行過去).係沙田圍坐馬鐵..

總之就轉車轉車.就到佐旺角.距話想去買鞋喔.我地就從花園街轉圈轉圈.轉黎轉去.

仲係係花園街.比人大刁1鍋.(對刁)呵呵!!經過寶姐出手.仲係選擇問路人..

就去佐倫敦道.(我就以為裹度就專買鞋噶/其實就5係.我搞錯佐)蛤哈..

之後我地實在累過頭了.就上佐1間5知咩噶商場(5係旺角中心).

距就買佐1對好似CONVERSE不過又比CONVERSE特別d噶白布鞋.呵呵..

跟住就唸住翻屋企.之後沈陽又話去距屋企食飯喔.我就好驚見到距屋企人嘍..而已又驚我媽咪鬧喔..

呵呵..點知去到距屋企.距媽咪阿姨鬼死艮熱情.咦∼食完飯.就同距表dd玩超級戰士.死沈陽話我係白癡姐姐.鬱悶..

距媽咪幾好命喔.前日買6合彩先中5千.今日又中左..羨慕死.又比沈陽昆到距媽咪買新機蠟.哈蛤..

之後太晏蠟.我媽咪兜死打比我.死炊我翻去..

就走佐了.本身唸住沈陽係送我到屋企噶..不過我爸爸係沙田圍噶7囝等我.

到佐沙田就冒送了..

 

今日噶行情(從下午3點.行到晚黑7點幾..累死我蠟.

距兜冒方向感噶.5555....

以後同距出去...要帶指南針了...

 

 



2007 年 1 月 11 日  星期四   晴天


黑麻麻.. 鬱悶 分類: 未分類

 

 

 

 

沈陽說我來到香港變乖了.呵呵.

想不乖兜不可以蠟.和老媽1起住.

唉.想回去韶關繼續high.可是想想又覺得很浪費人生..

可是在這里有沒意思..唉.煩死了..

距就好蠟.想幾時黎就幾時黎.

話走就走喔.鬱悶.係嘍(同人5同命嘛...

回鄉證又辦5好.等死我蠟.

遲d就算辦好了.又要翻學喔.食屎噶..

 

 

 



今日接到1個傻老噶電話. 熱情 分類: 未分類

 

 

 

 

/哈蛤.今日有個傻老打電話比我!

好開心蚜!裹傻老咪死沈陽嘍!

距竟然黎佐香港半個幾月兜穩5到我.

蠢死了.大笨蛋.哈哈//

不過距15號就要走蠟!555...5舍得蚜//

 

 

 



2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


我要發奮蠟. 分類: 未分類

 

 

 

 

咦.

我兜要好好學英文蠟!

超屎.我5可以再艮蠢蠟!

嘿嘿..努力加油.努力加油.

 

 



2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


e.今日超黑囝! 鬱悶 分類: 未分類

 

 

 

 

我爹地同媽咪又落佐深圳.

嘿嘿..1起身.就得我1個人.就冒放學蠟!

12點幾上佐下網.就跑去行街街蠟!

不過我驚我5識放屋企!就係去佐旺角行炸.

其實有點驚驚地噶!驚跌耶蠟!又驚坐錯車..又驚...總之就好驚蠟..

去到旺角!哈蛤.咩好中2!咩兜想買喔,不過我就冒艮傻.就買佐幾件衣服炸.同對鞋嘍!

其他去買貴噶.先叫我媽咪去.哈哈..

點知我翻到屋企.羅對鞋出黎剃剃.

暈!2只兜係右腳.仲要1只36碼.1只35碼!想死.又要我跑多趟..

阿操喔.滕死我咩.坐車來回加埋1幾個鐘..錢就5同距計..

搞到我傻婆艮飛飛條..哼..