今日同沈陽行街!想死.
先前距同距姨丈就黎我屋企樓下接我.就車我地去新城市廣場..
落佐車.我地就上佐2樓.5識行喔.距就推捨責任比我.話我住沙田兜5識行.額....
之後就轉移地方.去佐旺角.不過我地就5識係沙田坐車.就過佐座橋.(行過去).係沙田圍坐馬鐵..
總之就轉車轉車.就到佐旺角.距話想去買鞋喔.我地就從花園街轉圈轉圈.轉黎轉去.
仲係係花園街.比人大刁1鍋.(對刁)呵呵!!經過寶姐出手.仲係選擇問路人..
就去佐倫敦道.(我就以為裹度就專買鞋噶/其實就5係.我搞錯佐)蛤哈..
之後我地實在累過頭了.就上佐1間5知咩噶商場(5係旺角中心).
距就買佐1對好似CONVERSE不過又比CONVERSE特別d噶白布鞋.呵呵..
跟住就唸住翻屋企.之後沈陽又話去距屋企食飯喔.我就好驚見到距屋企人嘍..而已又驚我媽咪鬧喔..
呵呵..點知去到距屋企.距媽咪阿姨鬼死艮熱情.咦∼食完飯.就同距表dd玩超級戰士.死沈陽話我係白癡姐姐.鬱悶..
距媽咪幾好命喔.前日買6合彩先中5千.今日又中左..羨慕死.又比沈陽昆到距媽咪買新機蠟.哈蛤..
之後太晏蠟.我媽咪兜死打比我.死炊我翻去..
就走佐了.本身唸住沈陽係送我到屋企噶..不過我爸爸係沙田圍噶7囝等我.
到佐沙田就冒送了..
今日噶行情(從下午3點.行到晚黑7點幾..累死我蠟.
距兜冒方向感噶.5555....
以後同距出去...要帶指南針了...
|