.今日下午同CK姐姐去行街。蛙哈哈。超開心。我地去左旺角。行行行。行左超耐。
行到腳兜軟。cK姐姐本身就話去看電影喔。咪傻蠟。就去左陪距買衣服蠟。
後味又去左打機。死cK。死人CK。激死我了。入到去。你老屎蚜。比裹d爛鬼狗屎管理員叫我出去喔。
話我好hi細個。我話我成年了。叫我邏身份證喔。激死了。超冒麵。死CK種糸度笑我。5555。
後味冒辦法。就去看人夾drum。超好看又好笑。因為有跳街舞噶。有變魔術噶。種有人唱歌添。
不過人地跳街舞噶人兜好型噶。不過我地見到噶。超樣衰。
裹2個女噶。有醜樣。以為自己好鬼型。其實個樣呢就好似黑衣婆。5糸講笑。哈哈。
不過有1個跳街噶兜幾得意噶。種同我地打招乎添。哈哈。
不過就有點矮。木木地喔。哈哈。..... 看到散場。就走人嚕。
|