我最近好似逼到我媽咪太緊了.點算.
回鄉證辦5好.我媽咪兜5想噶.我就死鬧距.
我好似兜有點5岩.點算.
但係我真係好想翻韶關蚜.係黎度.我1點自由兜冒.好辛苦.
就連上次廖俊叫我出去.去行下街.兜5得.鬱悶.
今日上q.萬祥龍班長說快聖誕節了.交換禮物吧.
叫我去深圳拿.我也去不到.5555..好可惜哦..
我覺得我2+以點兜開心.好似坐監艮,.555..想出去兜出不了.
可憐的寶寶.怎麼辦?.難道這就是我的過渡期.唉唉..
我成日對媽咪兜好冒禮貌.我兜5想噶.係距成日兜惹盟我.
唉.我覺得我自己好冒用蚜.我好卦住我公公哦, .5555...
|