~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 9 月 24 日  星期日  

                 



2006-09-24

寫下琴日D野先na~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~""  

琴日晚黑好好玩.....            四點幾收到個電話,,            叫我去打波波波波波``````````波``         

 >v<"        (開心呢")  

到左五點幾就出左門口,,,,           個波冇氣耶...             又唔知邊度有得打氣,,,,,          又唔識路喎""             ><"       

同個傻婆行左好多路先搵到有得打氣既地方.......         呵呵,,,"         問左人...        但係又唔識路去,,,        唉....."    

成六點幾先幫個波打完氣~~~~"              (唔好諗錯野囉~")   

超好笑...        成班人去到又冇場打...         d人起果度搞唔知咩咩慶祝會...       

頂-------------------"     

又唔知仲有咩球場...           又唔識路"          好無奈,,係咁起度行.....          行行下又唔知去左邊~'"   

行行下,,,去左幸福村~~~~        +_+"   

跟住叫丫成仔哥哥來帶路...."          佢原來住起"荃灣"嫁.....        

哈哈~"          又一個傻佬,,        咁遠落來深水涉......   

問下佢想帶我地去邊....         佢又話好近...         原來帶左我地去"深水涉運動場"     

o咀囉,,,,       

去到之後,,,,      打打打打```打打`打打`打打`打打打打打打打打打打`打打波````````````````````````````` 

好好玩......        好好笑....         全部女既mack男仔,,,          女多過男...        擺明屈機.....      無奈男仔win左...... 

打到7點幾8點,,,,,          就去左食sushi......     

同~~xx明*~~shan*~~wendy*~~ling*~~保*~~兒*~~亮*~~一齊去食,,,,,    

正丫.......       好味哇...        不過食左小小野就飽飽lu~~~~~~~~~~~~~~~~~~**       

食完之後,,      坐左一陣就走... 

番到屋企已經成11點幾喇,,,,,         我番到~~媽咪都未番到.....      又要我自己一個人.... 

開著部電腦,,,      成點幾ON左msn,,,,       冇乜人.....       聽下歌....      

過左一陣就訓左LU~~~~*  

 

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單