~

 

 

 

 

 

 

 

- - - - - - - - - ,,'']]   "朋友"   ,,+ ]]- - - - - - - - -   

累了不要見外 把我挖起來 吐個痛快

煩了不要見外 把我找出來 陪你負擔

你心情的坑洞讓我來填滿

友情會第一時間趕來

讓跳亂的心情平躺下來 重新的呼吸簡單

朋友   只要你被孤單壓得叫不出來 我第一時間送出關懷

熱熱的眼神陪你看開 找回那片大自然 

圍著你~ 抱緊你~ 相信你~

任他們多漂亮 未及"你"矜貴

 

 

 

+| ||*明明有感覺又要扮作沒感覺*難道女生的矜持你還不知道麼??!*)) )

 

側田""

I  LOVE  JUSTIN""

 

 

 

I AM...

華WA華WA華WA華WA華WA"

 

 

XANGA仔"

http://www.xanga.com/BELLA3951

 

 

    2006 年 9 月 20 日  星期三  

                 



2006-09-20

今日係9月20號...           功課`多`多多多多多`多多多``到嘔血...           好想死哇  "  

而家既時間係就快9點.....           無奈功課一樣都未做過囉.....    T^T"     

太多喇...     唔想做...   

一陣先慢慢嘔D功課出來喇~~"        o-o*  

掛住玩電腦....         真衰仔....         一陣仲要作文...        真係頂唔順喇.....     

老師們....      你們是否``誓要整死班學生不可呢~~"!!??   

我睇今晚又要做到12點幾先得喇....         好慘呢''    > <"  

頂...        今日一早借功課比"丫史先生"抄果陣....          比丫李SIR捉到....        

"借"都要捉.....         [O咀]+[無奈]+[冇野好講] 囉...    

幸好還有兩個人一齊陪葬呢..."        哇卡卡`````` 

放左學之後又要去搵班主任解釋~~~"           

佢問我野,,我唔出聲喎......            靜係起度*[[唔唔..哦哦..好..]]*         哈---比我玩死*]]  

算---"         唔講野都幾好丫.....           [*解釋等於掩飾*]          唔出聲就係最好嫁喇....      

第一次...         咪豪比你囉....          係咪~!?         (反正第一次係唔洗記缺點嫁,,,,,HEE*)      

KA~"  

聽日放學有野玩喇....         好想快D到聽日放學丫....     

 

 

  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

 

 

 


bella3951
暱稱: .啤o°
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單